قهرمان شدن استقلال، بعید نه اما سخت است

قهرمان شدن استقلال، بعید نه اما سخت است

بازیکن پیشین استقلال درباره مدعیان قهرمانی ادامه داد: الان نمی‌توان در مورد مدعیان قهرمانی صحبت کرد. نکونام یک فرصت سه ساله در پیش دارد. استقلال باید برای نیم فصل برنامه ریزی کند تا بتواند نقاط ضعفش را پوشش دهد.

ایمان عالمی، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با سادس درباره شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال الان شرایط خوبی دارد اما مشکلات هنوز پا برجاست. پس از حل اختلاف مدیریت و کادر فنی اتفاقات خوبی در این چند هفته برای استقلال افتاده است. شرایط برای برد استقلال مهیاست و این تیم باید امتیازات را جمع آوری کند.

او ادامه داد: آلومینیوم اراک تیم بسیار خوبی است و حسینی نشان داده مربی جوان و با انگیزه‌ای است. بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود اما باید قبول کنیم شرایط استقلال در حال حاضر ایده‌آل است و می‌تواند ۳ امتیاز را کسب کند.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه با توجه به اتفاقات اول فصل، پیش‌بینی چنین نتایجی را می‌کرد؟ گفت: ابتدای فصل اتفاقات ناهنجاری برای استقلال افتاد. هم کادر فنی و هم بازیکنان به خوبی توانستند این قضیه را مدیریت کرده و به حواشی توجه نکنند. من فکرش را نمی‌کردم که استقلال چنین نتایجی به دست بیاورد اما به هر حال این تیم بزرگ است و توانست با درایت نکونام به موفقیت برسد.

عالمی درباره عملکرد مهرداد محمدی هم گفت: محمدی ابتدای فصل آماده نبود اما با برنامه ریزی کادر فنی توانست به شرایط ایده‌آل برسد. البته این را باید بگویم استقلال در کادر تیمی در این فصل موفق بوده است. محمدی در بازی‌های اخیر هم در تیم ملی و هم در استقلال مهره تاثیرگذاری بوده است.

او درباره اینکه شاید استقلال برای برگزاری بازی‌های خود از تهران خارج شود توضیح داد: اعتقادی به این ندارم که استقلال از تهران خارج شود. مسئولان باید تا آخر فصل بازی‌ها را در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار و در تعطیلات به شرایط این مجموعه رسیدگی کنند. استقلال به هوادارانش نیاز دارد و دیدید در همین هفته مقابل هوادار، حضور تماشاگر چقدر تاثیرگذار بود.

«آیا استقلال مدعی قهرمانی است؟» بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش اظهار کرد: الان نمی‌توان در مورد مدعیان قهرمانی صحبت کرد. نکونام یک فرصت سه ساله در پیش دارد. استقلال باید برای نیم فصل برنامه ریزی کند تا نقاط ضعفش را پوشش دهد. قهرمان شدن استقلال بعید نیست اما سخت است و در وهله نخست این تیم باید تا پایان فصل، آرامش خود را حفظ کند. در پروسه سه ساله امکان قهرمانی وجود دارد.

عالمی درباره شرایط بلانکو برای حضور در میادین گفت: هنوز مشکل این بازیکن برای حضور در مسابقات حل نشده است. آنطور که از گوستاوو شنیده‌ایم یک رزومه خوب و قابل اعتماد دارد اما باید دید در استقلال چه عملکردی خواهد داشت. امیدوارم مکمل خوبی برای محمدی باشد و خط حمله استقلال به خوبی کار کند و گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *