تماس سران النصر با یک ستاره سرشناس دیگر

تماس سران النصر با یک ستاره سرشناس دیگر

باشگاه النصر عربستان با نماینده کوین دی‌بروینه تماس گرفته است تا بتواند با هافبک منچسترسیتی دیداری داشته باشد.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، کوین دی‌بروینه ۳۲ساله بدون شک یکی از بااستعدادترین بازیکنان جهان است. او  با ثبت ۹۶ گل و ۱۵۳ پاس گل در منچسترسیتی و در عین حال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، پنج لیگ برتر، دو جام حذفی، پنج جام اتحادیه و یک سوپرکاپ ارزش‌های بالایش را در انگلیس نشان داده است.

با این حال، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده ملی‌پوش بلژیکی در اتحاد شنیده شده است. او مدت‌هاست به دلیل مصدومیت جایی در ترکیب سیتی و تیم ملی بلژیک نداشته است.

سیتی قطعا از این موضوع آگاه است که در صورت به تعویق افتادن مذاکرات تمدید قرارداد، ممکن است علاقه‌مندان زیادی برای بازیکنی که قراردادش رو به پایان است، پیدا شوند. انتظار می‌رود او در ابتدای سال ۲۰۲۴ دوباره بتواند به مستطیل سبز بازگردد.

النصر پیش از این جاه‌طلبی‌اش را در فصل نقل و انتقالات با خرید کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، سکو فوفانا، آیمریک لاپورته و مارسلو بروزوویچ نشان داده است و این بار به سراغ کوین دی‌بروینه رفته است تا بتواند او را در زمستان یا در پایان فصل به خدمت بگیرد.

پپ گواردیولا در نظر داشت به دلیل مصدومیت این هافبک تاثیرگذار با رقمی نجومی لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی و تاثیرگذار وستهم را به خدمت بگیرد که موفق نشد و شاید در زمستان بار دیگر شانسش را برای جذب این بازیکن برزیلی امتحان کند.

به گزارش سادس، النصر یکی از هم‌گروه‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است که توانست هر سه دیدار دو رفت را با برد به پایان ببرد و ۹ امتیازی شود و شانس بالایی برای صعود به دور بعدی دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *