ابراز رضایت گالتیه با وجود شکست برابر النصر

ابراز رضایت گالتیه با وجود شکست برابر النصر

سرمربی فرانسوی الدحیل با وجود شکست برابر النصر از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش سادس و به نقل از سعودی‌اسپورت، الدحیل در سومین بازی‌اش در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر رفت. این بازی که به میزبانی تیم عربستانی برگزار شد در نهایت با پیروزی چهار بر سه النصر به پایان رسید تا این تیم با ۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

کریستف گالتیه، سرمربی جدید الدحیل، با وجود شکست، از عملکرد تیمش راضی است. او در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی خوب و باکیفیتی بود و هفت گل داشت. واقعا از عملکرد تیمم راضی‌ام. هفت فرصت مسلم گلزنی را روی دروازه النصر خلق کردیم و این نشان می‌دهد فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه برابر تیمی بازی کردیم که کیفیت بسیار بالایی داشت. آنها ابزارهای بسیار خوبی برای درخشش دارند و توانستند گل‌های زیبایی را به ثمر برسانند.

سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن ادامه داد: متاسفانه در نیمه نخست خوب ظاهر نشدیم. گلی که به ثمر رساندیم با اختلاف میلیمتری آفساید گرفته شد. با آن که با سه گل عقب افتادیم اما ناامید نشدیم و به بازی برگشتیم.

او در پایان گفت که بعد از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن با پیشنهاد یک باشگاه عربستانی مواجه شد اما در نهایت با این تیم به توافق نرسید و تصمیم گرفت راهی لیگ ستارگان قطر شود.

الدحیل با این شکست یک امتیازی باقی ماند تا در رده سوم جدول رده‌بندی این گروه قرار گیرد. النصر با ۹ امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس هم با شش امتیاز در رده دوم جای دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *