روزهای متفاوت هری مگوایر در تئاتر رویاها

روزهای متفاوت هری مگوایر در تئاتر رویاها

مدافع منچستریونایتد از زدن گل پیروزی در دیدار برابر کپنهاگن خوشحال است و پیروزی در این بازی را به روح سربابی چارلتون فقید هدیه کرد.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای‌اسپورت، منچستریونایتد با پیروزی برابر کپنهاگن به طور موقت خود را از بحران خارج کرد. شیاطین سرخ که در هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی از تیم دانمارکی پذیرایی می‌کردند با یک گل به پیروزی دست پیدا کردند. تک گل این بازی را هری مگوایر به ثمر رساند.

او بعد از بازی گفت: باید عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم. حریف با ضد حملات دروازه ما را تهدید می‌کرد. با این حال در نیمه دوم هیچ فرصتی به آنها ندادیم. در نیمه نخست بسیار بد ظاهر شدیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. پیروزی مهمی را به دست آوردیم. اونانا پنالتی بسیار مهمی را در دقایق پایانی مهار کرد و در این پیروزی نقش داشت.

مدافع یونایتد ادامه داد: به خاطر بابی چارلتون تنها به پیروزی فکر می‌کردیم. این پیروزی را به اسطوره یونایتد و خانواده او هدیه می‌کنیم. هفته سختی برای ما بود. از یک طرف بازی برابر شیفیلد و از طرف دیگر هم درگذشت چارلتون. خوشحالیم که در این بازی حساس به پیروزی دست پیدا کردیم.

مگوایر در پایان درباره تشویق‌شدنش از سوی حاضران در اولدترافورد گفت: شگفت‌انگیز بود. وقتی روز شما نباشد، مورد انتقاد قرار می‌گیرید و وقتی هم خوب باشید، تشویق می‌شوید. احساس افتخار می‌کنم و از عملکردمان در یک ماه اخیر راضی‌ام. باید به تلاش خود ادامه دهیم و منچستریونایتد را به جایگاهی که شایسته آن است برگردانیم.

منچستر یونایتد با پیروزی در این بازی سه امتیازی شد تا در رده سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. بایرن‌مونیخ با 9 امتیاز صدرنشین این گروه است و گالاتاسرای هم با چهار امتیاز در رده دوم جای دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *