آغاز فصل جدید NBA با شکست پادشاه/ دورنت دوئل با کری را برد

آغاز فصل جدید NBA با شکست پادشاه/ دورنت دوئل با کری را برد

در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA، تیم‌های دنور ناگتس و فینیکس سانز برابر حریفان قدرتمند خود پیروز شدند.

به گزارش سادس، فصل جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA، با برگزاری دو دیدار حساس از کنفرانس غرب آغاز شد که در انتهای این دو دیدار، تیم‌های دنور ناگتس و فینیکس سانز برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند. 

در نخستین بازی فصل جدید، تیم دنور ناگتس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی میزبان تیم لس‌آنجلس لیکرز بود که با درخشش نیکولا یوکیچ ۱۰۷ – ۱۱۹ مهمان خود را شکست داد.

پیش از آغاز این دیدار حساس، مراسمی برای تقدیر از قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها یعنی تیم دنور ناگتس برگزار شد که در جریان این مراسم، حلقه‌های قهرمانی به بازیکنان دنور اهدا شد.

در این انتهای این دیدار نیکولا یوکیچ، سنتر و فوق ستاره صربستانی دنور با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱۱ پاس گل، یک توپ ربایی و یک دفاع، ضمن ثبت تریپل دبل، بهترین بازیکن زمین شد. لبران جیمز، فوق ستاره ۳۸ ساله لیکرز نیز در شروع بیست و یکمین فصل دوران حرفه‌ای خود، ۲۹ دقیقه بازی کرد که ۲۱ امتیاز و ۸ ریباند به دست آورد.

در دومین بازی امروز هم تیم مدعی گلدن‌استیت وریرز میزبان تیم فینیکس سانز بود که با نتیجه ۱۰۴ – ۱۰۸ برابر مهمان خود شکست خورد تا یاران استفن کری و کریس پال، فصل را با باخت آغاز کند.

در این دیدار دوین بوکر، ستاره تیم فینیکس سانز بود که ۳۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۸ پاس گل به دست آورد. کوین دورنت، دیگر ستاره فینیکس هم با کسب ۱۸ امتیاز و ۱۰ ریباند، دبل دبل کرد.استفن کری فوق ستاره گلدن استیت نیز ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند و یک پاس گل را در این دیدار به ثبت رساند اما نتوانست مانع شکست خانگی تیم خود شود.

از نکات قابل توجه این دیدار می‌توان به بازی کریس پال مقابل تیم سابقش اشاره کرد. این ستاره کهنه‌کار که فصل جاری از فینیکس جدا شد و جمع وریرزها (جنگجوها) پیوسته است، نخستین بازی فصل جدید را مقابل تیم سابقش انجام داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *