سون در تعقیب کین و صلاح

سون در تعقیب کین و صلاح

ستاره کره‌ای تاتنهام با گلی که در دیدار برابر فولام به ثمر رساند به رکورد گلزنی امیل هسکی رسید. او بعد از کین و صلاح بهترین آمار گلزنی را در بازی‌های خانگی داشته است.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، تاتنهام در آخرین بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف فولام رفت و در این بازی خانگی با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد تا به صدر جدول رده‌بندی برگردد.

سون هیونگ مین در این بازی هم درخشید و توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند. شبکه آماری اوپتا اعلام کرد که این بازیکن کره‌ای از آوریل ۲۰۱۹ تاکنون موفق شده است که ۵۰ گل در بازی‌های خانگی تاتنهام به ثمر برساند. طبق اعلام اوپتا تنها محمد صلاح با ۶۵ گل و هری کین با ۶۲ گل آمار بهتری از کین در بازی‌های خانگی به ثبت رسانده‌اند.

شبکه اسکواکا هم اعلام کرد که سون با گلی که در دیدار برابر فولام به ثمر رساند شمار گل‌هایش در لیگ جزیره را به عدد ۱۱۰ رساند تا به رکورد امیل هسکی برسد. او در رده بیست‌وپنجم بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.

سون در فصل جاری و بعد از جدایی هری کین به ستاره خط حمله تاتنهام تبدیل شده است و توانست در ۹ بازی ۷ گل برای تیمش به ثمر برساند. ارلینگ هالند با هشت گل در صدر جدول بهترین گلزنان فصل جاری لیگ جزیره قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *