تاتنهام صدرنشین است و آنژه ناراضی!

تاتنهام صدرنشین است و آنژه ناراضی!

سرمربی تاتنهام با وجود پیروزی تیمش برابر فولام و صدرنشینی در لیگ جزیره از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای‌اسپورت، تاتنهام در آخرین بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس توانست با دو گل برابر فولام به پیروزی برسد تا به صدر جدول رده بندی برگردد.

آنژه پوستج‌اوغلو، سرمربی استرالیایی تاتنهام، در نشست خبری بعد از بازی گفت: نتیجه خوبی بود و فولام نشان داد که تیم خوب و باکیفیتی است. ما فرصت‌های خوبی را در نیمه نخست خلق کردیم و می‌توانستیم دو یا سه گل به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم خوب ظاهر نشدیم. حتی به سطح متوسط‌مان هم نزدیک نشدیم. در این نیمه بسیار توپ را از دست دادیم و در مالکیت توپ و میدان ناامیدکننده ظاهر شدیم. این یکی از بدترین نیمه‌های ما در فصل جاری بود. ما باید همیشه به بازی و تیم حریف احترام بگذاریم و به نظرم در نیمه دوم چنین دیدگاهی نداشتیم. وقتی سطح کیفی تیم پایین بیاید به‌یک‌باره همه چیز علیه شما می‌شود. ما به تاکتیک و سیستم خود پایبند نبودیم و این باعث ناراحتی و نارضایتی‌ام شده است.

سرمربی استرالیایی تاتنهام درباره تعویض‌های زیاد در نیمه دوم گفت: از عملکرد تیم راضی نبودم و البته باید به بازی بعدی هم فکر کرد و این باعث می‌شود تا به بعضی از بازیکنان استراحت بدهیم.

پوستج‌اوغلو عملکرد خیره‌کننده‌ای در تاتنهام داشته است؛ به طوری که برای دومین ماه پیاپی به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شد تا یک رکورد را به ثبت رساند. او گفت: به جوایز اهمیت نمی‌دهم. بعد از نمایش ناامیدکننده‌ای که در نیمه دوم بازی با فولام داشتیم نیاز به تلاش و تغییرات داریم. ما با شایستگی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته‌ایم و باید به تلاش خود برای حفظ این جایگاه ادامه دهیم.

انتهای پیام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *