خوش بینی بازیکنان سپاهان به اولین پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا

خوش بینی بازیکنان سپاهان به اولین پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا

بازیکنان سپاهان معتقدند تیمشان آماده است تا اولین پیروزی را در لیگ قهرمانان آسیا دست آورد.

به گزارش سادس، بازیکنان سپاهان یک روز پیش از بازی تیمشان مقابل آلمالیق ازبکستان (در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا) در جمع خبرنگاران در رابطه با این دیدار اظهار نظر کردند.

دابو: سپاهان مانند یک خانواده است

ابتدا برایان دابو در رابطه با این دیدار اظهار کرد: بازی مهمی برای ما است چون در دیدار قبل نتوانستیم بازی کنیم و دیدار اول نیز بازی مساوی شد. با ذهنیت قوی برای این دیدار آماده هستیم و امیدوارم برنده از زمین خارج شویم. در هر باشگاه افرادی هستند که آنالیز می‌کنند و چیزی نیست که درباره تیم مقابلمان ندانیم. نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردیم و کاملا آماده هستیم.

این بازیکن فرانسوی درباره حضورش در ترکیب سپاهان گفت: حس خوبی دارم و از اولین روزی که آمدم هیچ بازی را نباخته‌ایم. واضح است که بازی در لیگ قهرمانان متفاوت است و گروه متفاوتی داریم. همه تیم مثل یک خانواده است و رهبریت را در تیم می‌توان دید. چیزی که در خانواده باید باشد، در این باشگاه می‌بینم و امیدوارم همیشه برقرار باشد.

نیازمند: روزهای سخت و حساسی در پیش سپاهان است

در ادامه پیام نیازمند نیز عنوان کرد: شرایط خوبی فراهم است و بازیکنان کاملا آماده هستند تا بازی خوبی را با پیروزی سپری کنیم. با آمادگی ۱۰۰ درصدی پا به زمین می‌گذاریم و شرایط روحی خوبی داریم. چند مصدوم داریم، اما نفرات جایگزین آماده هستند. با چند بازیکن آسیب‌دیده آمدیم اما امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دروازه‌بان سپاهان در خصوص شناخت از حریف ازبکستانی بیان کرد: در هفته‌های گذشته آنالیزی که کادر در اختیارمان قرار دادند را بررسی کردیم و با شناخت به زمین می‌رویم. تیم خوبی هستند و فوتبال خوبی بازی می‌کنند. ۲ بازی گذشته آن‌ها را نیز به خوبی بررسی کردیم. امیدوارم بتوانیم بهترین کیفیت را نشان داده و برنده بازی فردا باشیم. هواداران دعایمان کنند تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. دست از حمایتمان بر ندارند چون روزهای سخت و حساسی در پیش است و امیدوارم استارت پیروزی را از بازی فردا به خوبی بزنیم.

کریمی: اتفاقات گذشته را پشت سر گذاشتیم

در پایان همچنین محمد کریمی، کاپیتان طلایی پوشان در این خصوص اظهار کرد: آلمالیق با توجه به نتایجی که گرفته و ۲ باختی که داشته، شاید برخی فکر کنند تیم خوبی نیست. آن‌ها را خوب آنالیز کردیم و متوجه شدیم بازیکنان خوبی دارند. بازی سختی داریم چون تنها امیدشان در بازی برابر سپاهان است تا بتوانند امید کوچکی به صعود داشته باشند. همین امر کار ما را بسیار سخت می‌کند. ما نیز برای صعود باید این بازی را ببریم.

او با اشاره به بازی قبلی سپاهان در لیگ آسیا و حواشی دیدار با الاتحاد در خصوص شرایط روحی تیم توضیح داد: کمی جمع و جور کردن این موضوع سخت است ولی بازیکنان، مدیریت و کادر فنی به قدری حرفه‌ای هستند که اتفاقات گذشته را پشت سر گذاشته و تنها بر این بازی تمرکز کنند. حالا شرایط روحی و روانی بسیار خوبی داریم و تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشتیم. عصر هم یک تمرین سبک خواهیم داشت و برای کسب ۳ امتیاز آماده می‌شویم.

کریمی با اشاره به شرایط آب‌وهوایی ازبکستان، تصریح کرد: شرایط هوایی خوبی دارد. با اینکه از اصفهان کمی خنک‌تر است، اما فکر نمی‌کنم مشکلی ایجاد کند. احتمال بارندگی هست اما هر شرایطی به وجود بیاید برایمان فرقی ندارد. از هواداران ممنونم که با شرایطی که برای تیم چه در لیگ چه آسیا پیش آمد، همچنان ما ر ا حمایت کردند و چند هوادار نیز با هزینه شخصی خود به ازبکستان آمده‌اند که قطعا انتظارات از ما بالاتر می‌رود و کارمان سخت‌تر است.البته انگیزه و انرژی مضاعفی به ما می‌دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *