هنوز چیزی درباره بازی با الاتحاد اعلام نشده است/ از نظر روحی و ذهنی آماده‌ایم

هنوز چیزی درباره بازی با الاتحاد اعلام نشده است/ از نظر روحی و ذهنی آماده‌ایم

سادس/اصفهان مدیر عامل سپاهان گفت: بازیکنان و کادر فنی درک کاملی دارند و خود را برای این مسابقه آماده کرده‌اند. ارزیابی‌های خوبی داشته و امیدواریم بازیکنان با موفقیت و سربلندی از این بازی خارج شوند.

محمدرضا ساکت در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان پیش از سومین دیدار آسیایی طلایی‌پوشان در خصوص شرایط این تیم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرایط فنی، روحی و ذهنی بازیکنان خوب است. کادر فنی جلسات و ارزیابی‌های خوبی داشته و امیدواریم بازیکنان با موفقیت و سربلندی از این بازی خارج شوند و شادمانی را برای مردم اصفهان و هواداران سپاهان به ارمغان بیاورند.

وی افزود: فاصله بین ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر بین محل برگزاری و استقرار تیم وجود دارد که تأثیری در روند حضور قدرتمند تیم سپاهان نخواهد داشت.

ساکت ادامه داد: در هر بازی، هفته و مراحل بازی‌ها سخت‌تر و حساس‌تر خواهد بود،فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های آلمالیق است که در خانه خودش با انگیزه مضاعف بازی می‌کند؛ نقطه قوتی است که سپاهان راحت تر می‌تواند تاکتیک‌های خود را اجرا کند و بازیکنان و کادر فنی درک کاملی دارند و خود را برای این مسابقه آماده کرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص رأی AFC نیز تاکید کرد: تاکنون چیزی اعلام نشده، اما اقدامات اولیه از طرف باشگاه سپاهان از طرق مبادی حقوق انجام شده است، فدراسیون فوتبال با دستور آقای تاج همراهی‌ها و تأکیدات لازم را داشته است.

او خاطرنشان کرد: مراحل پاسخگویی و مکاتبات در جریان است، در روزهای آینده بحث شنیدن صحبت‌ها برگزار می شود مسؤولان حقوقی حضور پیدا کنند و مسائل را تفسیر کنند و ابعاد را در جلسه مطرح می‌کنیم.

ساکت در پایان در خصوص وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان پیش از این به تأیید مسؤولان AFC رسیده و تاکنون مطلب جدیدی را دریافت نکرده‌ایم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *