تیمی که بعد از ۹۰ دقیقه تمام می‌شود! + ویدیو

تیمی که بعد از ۹۰ دقیقه تمام می‌شود! + ویدیو

استقلال خوزستان در ۴ بازی اخیر خود نتیجه را بعد از دقیقه ۹۰ واگذار کرده و به اصطلاح بازیکنان این تیم کم آورده‌اند.

به گزارش سادس، تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از نایب قهرمانی در لیگ یک فصل گذشته، دوباره به بالاترین سطح فوتبال ایران رسید اما هنوز نتوانسته مسیر درست خود را پیدا کند. این تیم در ۷ هفته گذشته، هنوز رنگ پیروزی را نچشیده و با یک تساوی و ۶ شکست در رده شانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

این تیم حتی از شمس آذری که ۴ امتیاز از آن کم شده هم ۳ امتیاز کمتر دارد و شاگردان سیروس پورموسوی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. آن‌ها در این ۷ هفته ابتدایی، سومین خط دفاع بد لیگ و بدترین خط حمله لیگ بیست و سوم را به نام خود ثبت کرده‌اند که این امر با توجه به نقل و انتقالات تابستانی و جدا شدن خیل عظیمی از ستاره‌های این تیم و کوچ اکثر آن‌ها به مس کرمان، امری طبیعی است. سیروس پورموسوی باید در روزهای باقی مانده فکری به حال تیمش بکند زیرا اگر همین روند ادامه پیدا کند، این تیم تبدیل به کاندیدای اول سقوط به دسته پایین‌تر خواهد شد.

بدشانسی یا ضعف؟

البته آبی‌ها خوزستان در هفته‌های اخیر با بدشانسی هم دست و پنجه نرم کرده‌اند و تمام گل‌هایی که منجر به شکست این تیم در ۴ بازی اخیرشان شده، همه دقیقه ۹۰ یا بعد از دقیقه ۹۰ به ثمر رسیده است و این به نوعی نشان می‌دهد شاگردان پورموسوی بیش از ۹۰ دقیقه بلد نیستند بازی کنند و به اصطلاح کم می‌آورند.

این تیم در ۱۱ شهریور دیدار معوقه خود برابر تراکتور را در خانه برگزار کرد که در دقیقه ۲ +۹۰، دروازه فرزین گروسیان توسط گوستاوو واگنین باز شد و شاگردان پورموسوی این ۳ امتیاز خانگی را از دست دادند. آن‌ها ۳۰ شهریور باز هم در خانه میزبان ذوب‌آهن بودند که با دریافت گل در لحظات پایانی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شدند. ۱۴ روز بعد استقلال خوزستان در هفته هفتم به مصاف پیکان رفت و باز هم در خانه قافیه را به مهمان باخت و با گل سامان نریمان‌جهان مغلوب شاگردان خطیبی شد. این تیم، جمعه گذشته نیز باز هم در دقایق پایانی تسلیم شد و این بار هم در خوزستان و در داربی اهواز با گل لحظات پایانی گادوین منشا، به فولاد باخت تا ناکامی‌هایش ادامه داشته باشد.

دقیقه‌هایی که استقلال خوزستان در این ۴ بازی مغلوب رقبایش شده است:

۱۱ شهریور، هفته سوم: استقلال خوزستان ۰ – ۱ تراکتور (گوستاوو واگنین، ۲+۹۰)
۳۰ شهریور، هفته پنحم: استقلال خوزستان ۱ – ۲ ذوب‌آهن (محمد قریشی، ۲+۹۰)
۱۳ مهر، هفته هفتم: استقلال خوزستان ۰ – ۱ پیکان (سامان نریمان‌جهان، ۹۰)
۲۸ مهر، هفته ششم: فولاد خوزستان ۱ – ۰ استقلال خوزستان (گادوین منشا، ۲+۹۰)

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *