درود به شرف نکونام و استقلالی‌ها/ محمدی بازیکن بزرگی است

درود به شرف نکونام و استقلالی‌ها/ محمدی بازیکن بزرگی است

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد مهرداد محمدی بیان کرد: محمدی نشان داد بی‌جهت به تیم ملی دعوت نمی‌شود. فرق بازیکن ملی با سایر بازیکنان همین زمان‌ها مشخص می‌گردد.

مهدی امیرآبادی بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با سادس، درباره برتری این تیم مقابل هوادار در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال بازی خوبی را مقابل هوادار انجام داد و مستحق برد بود. درود به شرف نکونام و بازیکنان که با وجود همه مشکلات نتایج بسیار خوبی را کسب کرده‌اند.

وقتی دو گل عقب هستید، کامبک سخت است

او ادامه داد: وقتی با ۲ گل عقب هستید، چون من خودم بازیکن بوده‌ام خیلی سخت است بتوانید کامبک بزنید. همدلی بین بازیکنان باعث شد این نتیجه رقم بخورد. امیدوارم استقلال بتواند همچنان این روند را ادامه دهد و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

ضعف استقلال در عمق و کناره‌های خط دفاعی

امیرآبادی درباره عملکرد خط دفاع استقلال خاطرنشان کرد: روی خط دفاع باید کار شود. عمق و کناره‌ها نسبت به میانه زمین و حمله ضعیف عمل کردند و باید این مساله در بازی‌های بعدی پوشش داده شود. استقلال باید اشتباهات خط دفاعی‌اش را برای بازی‌های بعدی کمتر کند تا آسیب نبیند.

استقلال بازیکنی مانند مهرداد محمدی می‌خواهد

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد مهرداد محمدی بیان کرد: محمدی نشان داد بی‌جهت به تیم ملی دعوت نمی‌شود. فرق بازیکن ملی با سایر بازیکنان همین زمان‌ها مشخص می‌گردد. محمدی هم در تیم ملی و هم در استقلال درخشان نشان داده است. استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد و محمدی هم مصداق چنین بازیکنی است.

  • ببینید

خلاصه بازی استقلال ۳ – ۲ هوادار

درود به شرف نکونام و استقلالی‌ها/ محمدی بازیکن بزرگی است

«آیا استقلال مدعی قهرمانی است؟» امیرآبادی در پاسخ به این سوال توضیح داد: استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور همیشه باید مدعی قهرمانی باشند. این همه هوادار منتظر همین هستند که هر سال استقلال جزو مدعیان باشد. نکونام مربی جوانی است و باید به او کمک کرد تا نتیجه بگیرد. به نظرم باید به مربیان جوان اعتماد کرد تا پای مربیان خارجی به ایران باز نشود. مربیان خارجی می‌آیند و بعد از مدتی هم شکایت می‌کنند و باعث بروز پرونده جدید و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی می‌شود.

اگر کی‌روش جای قلعه‌نویی بود، یک هفته تیتر روزنامه‌ها می‌شد

امیرابادی در پایان گفت: کی روش ۸ سال در ایران بود و چه کار خاصی انجام داد؟ قلعه نویی در همین تورنمنت اردن قطر را برد و قهرمان شد. حالا اگر کی روش قهرمان شده بود همه جا از او تعریف می‌کردند و یک هفته تیتر یک روزنامه‌ها بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *