دی‌استفانو جدید فوتبال کیست؟

دی‌استفانو جدید فوتبال کیست؟

دروازه‌بان هم‌دوره‌ای آلفردو دی استفانو از خولیان آلوارس به عنوان دی‌استفانوی جدید یاد کرد.

به گزارش سادس و به نقل از tyc، دی‌استفانو جدید فوتبال آرژانتین، خولیان آلوارس نام دارد. او حالا شباهت زیادی به آلفردو دی استفانو دارد. آلوارس یک بازیساز تمام عیار است. این پسر در فوتبال، ماشینی است برای حمله به دروازه حریف و کسی جلودار او نیست.  

دی‌الساندرو، دروازه‌بان سابق سن لورنزو و بازیکن هم‌دوره‌ای آلفردو دی‌استفانو درباره شباهت خولیان آلوارس با دی استفانو گفت: مقایسه یک فوتبالیست با دی‌استفانو حرف کمی نیست. دی استفانو یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ محسوب می‌شود. او در کنار لیونل مسی و دیگو مارادونا می‌دانست که چگونه نماینده کشورمان در سراسر جهان باشد. اکنون ما آلوارس را داریم. من فکر می‌کنم او در حال یادگیری زیر نظر پپ گواردیولا است که چیزهای زیادی را به او یاد داده و از او یک فوتبالیست کامل ساخته است. فکر می کنم او هالند را تحت الشعاع قرار می‌دهد. طبیعی است که رئال‌مادرید به دنبال به خدمت گرفتن او باشد. اگر او در ریورپلاته می‌ماند به این جایگاه نمی‌رسید و خوشحالم که او خیلی زود راهی فوتبال اروپا شد.

آلوارس فراتر از همه فوتبالیست‌های تاریخ!

مهاجم منچسترسیتی به اولین بازیکن جهان تبدیل شد که در یک فصل قهرمان جام جهانی، لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر شد. آلوارس ۲۳ساله فصل قبل ۴۹ بازی برای منچسترسیتی در تمام رقابت‌ها انجام داد و ۱۷ گل و چهار پاس گل به ثمر رساند. این مهاجم ژانویه ۲۰۲۲ به منچسترسیتی پیوست. انگلیسی‌ها با ۱۸.۵ میلیون یورو بازیکنی را از ریورپلاته خریداری کردند که حالا مشتریان زیادی دارد. او یکی از بااستعدادترین بازیکنان فوتبال جهان محسوب می‌شود و سال ۲۰۲۱ به عنوان بهترین بازیکن آمریکای جنوبی انتخاب شد.

دی‌استفانو جدید فوتبال کیست؟

آلفردو که در ۴ ژوئیه ۱۹۲۶ در محله باراکاس به دنیا آمد، از ریور شروع کرد. به کلمبیا رفت و بین دهه ۵۰ و ۶۰ به یک اسطوره در رئال مادرید تبدیل شد، جایی که او برای چندین دهه بهترین گلزن رئال مادرید بود، و پنج جام اروپایی با رئال مادرید به دست آورد. مسابقاتی که در حال حاضر به عنوان لیگ قهرمانان شناخته می‌شود.

دروازه‌بان سابق سن لورنزو در پایان گفت: من امیدوارم او به زودی راهی رئال مادرید یا بارسلونا شود. او بازیکن هجومی است و هر تیمی که به دنبال فوتبال هجومی است دوست دارد این بازیکن را در ترکیبش داشته باشد.

این بازیکن آرژانتینی در حال حاضر ۱۲ قهرمانی در دوران حرفه‌ای خود دارد، شش عنوان با ریورپلاته، سه عنوان با تیم ملی آرژانتین و یک قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.  

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *