تمامی موسسات آموزشی که در آن‌ها زیر۲۰ ساله‌ها حضور دارند باید زیر نظر آموزش و پرورش قرار بگیرند

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت که همه مؤسسه‌های آموزشی و تربیتی که در آن‌ها افراد زیر۲۰ سال حضور دارند باید زیر نظر وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و با اخذ مجوز فعالیت کنند.

به گزارش سادس، احمد محمود زاده در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه طراحی و مهندسی کشور در داخل کلاس‌های درسی و توسط دانش آموزان و معلمان  پی‌ریزی می‌شود،گفت: تداوم و استمرار انقلاب اسلامی و نیز گسترش دستاوردهای کشورتوسط نیروهایی اتفاق می‌افتد که در مدارس تربیت می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن شعار سال تحصیلی «ایران قوی، مدرسه قوی» اظهار داشت: آینده سازان کشور و پایه ریزان تمدن نوین اسلامی در مدارس هستند فلذا عملکرد قوی و مناسب در حوزه تعلیم و تربیت، آینده قوی را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.

معاون وزیرآموزش و پرورش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک حماسه پیروزی مردم مظلوم و حمایت از مسلمانان فلسطینی اظهار کرد: اضمحلال و از بین رفتن رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل با وحدت و انسجام عملی مردم مسلمان سراسر جهان و ایستادگی و مقاومت مردان و زنان شجاع فلسطینی رقم خواهد خورد و راه شهدا و حاج قاسم سلیمانی تا حصول نتیجه و آزادی قدس ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اهتمام و برنامه ریزی دولت برای ورود به مدرسه و انجام مطلوب تعلیم و تربیت دانش آموزان را بسیار ارزنده و جدی برشمرد و افزود: کمک همگانی و حرکت باقدرت و شاخص گذاری و برنامه ریزی دقیق لازمه داشتن دانش آموزان مؤمن و آینده ساز برای آینده جامعه اسلامی است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری مدظله العالی در مورد «فرزند خود دانستن دانش آموزان»، افزود: باید تلاش‌ کنیم همه دانش آموزان را مانند فرزندان خود دانسته و در راستای اهداف آموزشی و تربیتی و ایجاد امکانات مناسب برای آنان تلاش کنیم .

معاون وزیر آموزش و پرورش تقویت مدارس دولتی را مستلزم برنامه ریزی دقیق و همت والا و کار جهادی دانست و افزود: ارتقای شاخص‌های آموزشی و تربیتی در مدارس دولتی موجبات جریان سازی و ارتقای سطح کیفی در کلیه مدارس اعم از دولتی و غیردولتی خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،  محمودزاده داشتن صلاحیت حرفه‌ای برای معلمان مدارس غیردولتی را عامل مهمی برای رشد کیفی در رویکرد تربیتی و آموزشی مدارس غیردولتی دانست و افزود: همه مؤسسه‌های آموزشی و تربیتی که در آن‌ها افراد زیر۲۰ سال حضور دارند باید زیر نظر وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و با اخذ مجوز فعالیت کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *