ربیعی: سخت‌ترین بازی دوران مربی‌گری‌ام برابر مس است

ربیعی: سخت‌ترین بازی دوران مربی‌گری‌ام برابر مس است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی با مس رفسنجان از لحاظ احساسی در ۱۸ سال مربی‌گری‌ام سخت‌ترین دیدار است.به مردم رفسنجان مدیون هستم، البته در ذوب‌آهن به دنبال رویش باور جدیدی هستیم که نیازمند حمایت و برنامه‌محوری پیوسته است.

به گزارش سادس، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و مس رفسنجان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال، پس از ابراز همدردی با اتفاقات اخیر و مظلومیت مردم فلسطین، اظهار کرد: این بازی حال و هوای خاصی برایم دارد که آن را از لحاظ احساسی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ۱۸ سال مربی‌گری‌ام می‌دانم. مس تیم خوبی است و این را هم پارسال و هم امسال نشان داده و امیدوارم با برنامه‌های خودم بتوانیم فردا به نتیجه برسیم.

وی افزود: در ذوب‌آهن به دنبال رویش باور جدیدی هستیم که نیازمند حمایت و برنامه‌محوری پیوسته است. باید نگاه کلان با دورنمای بلند وجود داشته باشد. امیدوارم این اتفاق برای ذوب‌آهن با افتخاراتش بیفتد و مسئولان کلان صنعتی و استانی حمایت لازم را انجام دهند چرا که این شهر و هوادارانش شایستگی آن را دارند.

زمانی برای توجه به مشکلات نیست

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: به مردم رفسنجان مدیون هستم و همیشه آن‌جا برای من جای ویژه‌ای است که ۴ سال خاطرات خوبی در آن داشتم. مس تیم بسیار خوبی است که بازیکنان باتجربه و کادر فنی خوبی دارد. تمام تمرکزمان روی کار است و زمانی برای توجه به مشکلات نیست.

ربیعی در خصوص روند مثبت ذوب‌آهن و بازی‌های آینده تیمش توضیح داد: می‌توانیم جزو شروع‌ کننده‌های خوب لیگ باشیم. نوع برنامه نیم‌فصل اول برای ما طوری است که با تیم‌های مدعی و ۵ تیم از ۶ تیم اول فصل گذشته در خانه بازی خواهیم داشت. بازی‌های خارج خانه همه جا سخت است. باید بتوانیم از سختی‌ها گذر کرده و در نیم فصل دوم دست به ترمیم بزنیم.

او ادامه داد: نتایج مطلوب فقط ملزم به تیم فنی و بازیکن نیست، این موضوع وابسته به حلقه‌های متفاوتی است.

ربیعی با بیان اینکه دیداری به نام دیدار آسان در لیگ‌برتر نداریم، خاطر نشان کرد: به خصوص با اتفاقاتی که امسال شد و تعدیل بازیکنان بزرگ، این موضوع به وضوح قابل مشاهده است.

او در پاسخ به ارتفاع فولادشهر و شرایط سخت تیم‌ها، تصریح کرد: مس هم بازیکنان خوبی دارد و پر از بازیکنان باتجربه است. تیم ما نیز به موازات آن‌ها همانطور است. شناخت‌هایی از بازیکنان خودم و شرایط تیمم دارم. البته ارتفاع از سطح دریا در فولادشهر و رفسنجان اختلاف چندانی ندارد.

خواستار حضور زنان در ورزشگاه هستم

سرمربی ذوب‌آهن همچنین در خصوص حضور هواداران، یادآور شد: در چند و چون ماجرا نیستم ولی چیزی که می‌خواهم حضور بانوان است. در انزلی، اراک و قزوین این اتفاق می‌افتد و امیدوارم این موضوع برای هواداران بانوی ذوب‌آهن و تمام کشور اتفاق بیفتد.

او خطاب به هواداران، گفت: مردم و هواداران ولی‌نعمت ما هستند و باید آن‌ها را راضی نگه داریم. مردم و هواداران نیز به همان میزان از بازیکنانشان حمایت کنند. 

ربیعی در پایان درباره مصدومان و محرومان ذوب در این بازی، افزود: آرش قادری به دلیل مصدومیت و نادر محمدی به خاطر اخراج نیستند. یک مصدوم دیگر نیز داریم که شرایطش امشب مشخص می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *