چشمی: حق استقلال استفاده از آزادی است

چشمی: حق استقلال استفاده از آزادی است

بازیکن تیم فوتبال استقلال در واکنش به برگزاری دیدارهای تیمش در خارج از تهران گفت: گفتن این حرف درست نیست چرا که حق هواداران و بازیکنان ما این است که پیش هواداران خود بازی کنیم.

به گزارش سادس، استقلال و هوادار امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ شاگردان نکونام به پایان رسید.

روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از این برد گفت: به بازیکنان و هوادار خود بابت این پیروزی تبریک می‌گوییم. اول بازی را بد شروع کردیم و دو گل بچه‌گانه خوردیم اما خدا را شکر به بازی بازگشتیم و روند بازی ما خوب بود.  توانستیم به بازی برگردیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. شروع بازی خوب نبودیم و این برخلاف نظر کادر فنی بود. بازیکنان تیم جنگنده بودند و توانستیم به بازی برگردیم.

بازیکن تیم استقلال در واکنش‌ به صدرنشینی گفت: صحبت برای صدرنشینی فعلاً زود است چرا که امتیازها نزدیک بوده و با یک بازی جدول جابه‌جا می‌شود اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که در زمین سه امتیاز را کسب کنیم. باید بگویم که مشکلات خود را بیرون زمین می‌گذاریم. بازیکنان در این بازی جنگیدند و با اینکه دو بر صفر عقب افتادیم به بازی برگشتیم. اول بازی دو گل را دریافت کردیم و شاید به همین دلیل از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته بودیم اما به بازی برگشتیم و ۳ امتیاز را گرفتیم.

این حرف را نزنید!

چشمی در واکنش به اینکه گفته می‌شود بازی‌های استقلال بیرون از ورزشگاه آزادی برگزار شود، گفت: گفتن این حرف درست نیست چرا که حق هواداران و بازیکنان ما این است که پیش هواداران خود بازی کنیم. نسبت به دو هفته پیش ورزشگاه آزادی بهتر شده است. به نظرم اگر به صورت فشرده کار کنند و چمن را بهبود ببخشند، بهتر از این است که پیشنهاد دهند که استقلال از تهران خارج شود.

کاپیتان دوم استقلال ادامه داد: حق هواداران و حق استقلال این است که از استادیوم خانگی خود استفاده کند.

او در واکنش به کاهش قراردادها گفت: این موضوع درون  خانوادگی است و به امید خدا حل خواهد شد.

چشمی ادامه داد: هواداران امروز سنگ تمام گذاشتند. هم آقایان و هم بانوان در این بازی زحمت کشیدند و فکر می‌کنم اگر در این بازی حضور نداشتند شاید نمی‌توانستیم این مدلی به بازی برگردیم. دست تک تک آنها را می‌بوسم و امیدوارم که ظرفیت بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند. فوتبال با هوادار معنا پیدا می‌کند. حضور هواداران خوب است و خداراشکر توانستم در این بازی نتیجه بگیریم. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *