حضور تیم‌های فوتسال و فوتبال ناشنوایان روسیه در ایران

حضور تیم‌های فوتسال و فوتبال ناشنوایان روسیه در ایران

رئیس فدراسیون ناشنوایان از حضور تیم های  فوتسال و فوتبال ناشنوایان روسیه در ایران خبر داد و گفت: این تیم ها اواخر مهر برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی و دوستانه به ایران خواهند آمد.

مهران تیشه گران در گفتگو با سادس با اشاره به اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی جهان آبان ماه در برزیل اظهار کرد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که آبان در سائوپائولو برزیل برگزار می شود تا کنون ۶ مرحله اردوی آمادگی پشت سر گذاشته و در شرایط بسیار خوبی به سر می برد.

وی درباره میزبانی مسابقات قهرمانی جهان دوومیدانی اظهار کرد: این مسابقات قرار بود در کیش برگزار شود که به دلیل آماده نبودن زیر ساخت های لازم در کیش  این رقابتها آذرماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد.

تیشه گران همچنین از حضور تیم های ملی فوتبال و فوتسال ناشنوایان روسیه در ایران خبر داد و گفت: به منظور برگزاری چند دیدار تدارکاتی و دوستانه به درخواست خود روسیه تیم های ملی فوتسال و فوتبال ناشنوایان این کشور  ۳۰ مهر به ایران می آیند که رقابت های تیم فوتسال در سالن شهید چمران و فوتبال در زمین شماره یک ورزشگاه شیرودی برگزار می شود.

تیشه گران همچنین با اشاره به حمایت ویژه وزیر ورزش و جوانان برای اعزام تیم فوتسال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی جهان، اظهار کرد: با توجه به مشکلات اعتباری فدراسیون و این که برای اعزام هر تیم به مسابقات بین المللی حداکثر به ۴ میلیارد بودجه نیاز داریم با حمایت وزیر ورزش و جوانان برای اعزام تیم فوتسال ناشنوایان به برزیل ۲ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت ورزش اختصاص پیدا کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان گفت: سال پرترافیکی برای اعزام تیم‌های ناشنوایان به تورنمنت‌های مختلف و برگزاری میزبانی در رشته‌های دوومیدانی و جودو پیش رو داریم که امیدوارم در ادامه مسیر از نظر اعتباری مشکلی برای اعزام تیم‌ها یا برگزاری مسابقات در کشور نداشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *