خون‌های به ناحق ریخته شده در فلسطین به روند اضمحلال رژیم صهیونیستی سرعت می‌دهد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پیامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که «بی‌تردید خون به ناحق ریخته شده مردم به‌ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی‌پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب سرعت بیشتری می‌دهد.»

به گزارش سادس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در پیامی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه واکنش نشان داد و نوشت:‌« بار دیگر رژیم جنایتکار، غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در نهایت وحشیگری به بیمارستان المعمدانی غزه، حمله کرد و صدها زن و مرد و کودک بی‌دفاع را در بدترین وضعیت ممکن به شهادت رساند. رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی در مقابل چشمان بهت زده دنیا، فجیع‌ترین جنایات جنگی را در غزه انجام داده و دست به قتل عام و نسل کشی زده است.

این جنایت که نشانه درنده خویی و استیصال این رژیم کودک‌کش و بیمارکش است در حالی رخ داده است که مجامع بین‌المللی نظاره‌گر آن بودند و به خاطر حمایت‌های مستکبرین عالم، به ویژه آمریکای جنایتکار حتی حاضر به محکوم کردن جنایات جنگی رژیم منحوس صهیونیستی نشدند.

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت این اقدام شنیع به عنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی، همراه و هم‌صدا با همه مسلمانان و آزادگان جهان شهادت مظلومانه مردم ستم‌دیده فلسطین را تسلیت عرض می‌کند. بی‌تردید خون به ناحق ریخته شده مردم به‌ ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی‌پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب سرعت بیشتری می‌دهد و عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی وطن‌شان جزم خواهد کرد و این اراده‌های قوی باعنایت الهی این غده سرطانی را از صفحه روزگار محو و نابود می‌کند.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *