مجامع اسلامی کشورهای اسلامی صدای مظلومیت زنان و کودکان غزه باشند

سرپرست ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه از سکوت مدعیان و سازمان‌های باصطلاح حقوق بشر و آژانس‌های بین المللی انتقاد کرد.

دکتر فاطمه محبی امروز در حاشیه بازدید از مرحله نهایی مسابقات مینی‌فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم در بخش بانوان در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: رژیم کودک کش صهیونیست اسرائیل در روزهای اخیر و به ویژه در شب گذشته به کودکان و زنان بی‌پناه و مجروح غزه رحم نکرد و در یک اقدام غیر انسانی وحشیانه نسل کشی و نقض حقوق بشر آشکار را در دستورکار قرار داده است.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود این اقدامات وحشیانه، مجامع بین المللی، مدعیان حقوق بشر و حقوق کودک از یونیسف تا سازمان باصطلاح حقوق بشر و آژانس‌های بین المللی سکوت در پیش گرفته‌اند و صدایی از آنها شنیده نمی‌شود.

سرپرست ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: به همین مناسبت ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و کشتار کودکان و زنان غزه انتظار دارد که مجامع اسلامی کشورهای اسلامی، کشورهای آزادی‌خواه جهان و مسلمانان در هر گوشه از جهان صدای مظلومیت زنان و کودکان غزه باشند و صدای مظلومیت آنها را به گوش جهانیان برسانند انشالله این غده سرطانی به‌زودی محو شود.

گفتنی است، مرحله ملی اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستائیان و عشایر کشور در بخش بانوان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ مهرماه سال جاری در مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) لواسان برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *