برگزاری جشنواره پاییزی «بازی‌های محلی» در بوستان آب و آتش/ هر هفته معرفی و احیای یک بازی‌ محلی

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در تقویت بازی‌های بومی و محلی با همکاری فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی جشنواره پاییزی «بازی‌های محلی» را در بوستان «آب و آتش» برگزار می‌کند.

به گزارش سادس، ترویج، یادآوری و آشنایی با بازی‌های محلی از جمله مهم‌ترین اهدافی است که در جشنواره پاییزی «بازی‌های محلی» در نظر گرفته شده است.

بر همین اساس منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با همکاری فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی از روز جمعه ۲۸ مهر ماه هر هفته از ساعت ۱۶ به معرفی و احیای یکی از بازی‌های بومی و محلی می پردازد.

معرفی، آموزش و برگزاری مسابقه یک بازی بومی و محلی از جمله برنامه‌هایی است که هر هفته جمعه‌ها توسط مربیان فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی در بوستان «آب و آتش» برگزار خواهد شد.

«هفت سنگ» بازی بومی و محلی است که جمعه این هفته ۲۸ مهرماه در بوستان «آب و آتش» معرفی و آموزش داده می‌شود و بازی‌های «دوزپا»، «لِی لِی»، «یه قل دوقل»، «الختر» و «دال پلان» برای هفته‌های آتی در نظر گرفته شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، علاقمندان می‌توانند برای حضور در این جشنواره که به صورت رایگان برگزار می‌شود، هر جمعه ساعت ۱۶ به بوستان «آب و آتش» واقع در بزرگراه حقانی (غرب به شرق) خیابان شهیدی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *