نبی: قلعه‌نویی از تورنمنت اردن بسیار راضی بود

نبی: قلعه‌نویی از تورنمنت اردن بسیار راضی بود

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران، درباره تورنمنت اردن گفت: آقای قلعه‌نویی از این تورنمنت بسیار راضی بودند.

به گزارش سادس، مهدی محمد نبی پس از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران با قهرمانی در تورنمنت چهارجانبه اردن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیت سرمربی تیم ملی از حضور در این تورنمنت هماهنگی هرچه بیش‌تر بازیکنان تیم ملی است. اینکه بازیکنان در این تورنمنت‌ها از کیفیتی که مدنظر سرمربی است، برخوردار باشند.

او درباره مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی گفت: متاسفانه این حادثه به وجود آمد. به دلیل این که زانوی ایشان متورم شده بود، باید این تورم کم شود و سپس ام آر آی گرفته شود. بلافاصله پس از رسیدن به فرودگاه مهرآباد او همراه پزشک تیم برای عکسبرداری اقدام کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درمورد انتقادات از انتصاب حیدر بهاروند به عنوان رئیس سازمان لیگ، گفت: البته چون آنجا بودم، رسانه‌ها را دنبال نکردم ولی چیزی که مشخص است، استقلال فدراسیون در این بخش‌هاست. آقای بهاروند هم شخصی است که در سازمان لیگ تجربه کافی دارد و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

سرپرست تیم ملی درمورد نظر کادرفنی تیم ملی درباره تورنمنت اردن عنوان کرد: قبلا توضیح دادم، آقای قلعه‌نویی از این تورنمنت بسیار راضی بودند. این در وهله اول به هماهنگی بازیکنان در زمین کمک می‌کند و در کنار آن هم کیفیت فنی‌شان را سرمربی تشخیص می‌دهد. ان‌شاءالله در مسابقات رسمی که داریم از این تورنمنت‌ها کمال استفاده می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *