اجرای طرح ارتقاء بهداشت و سلامت دهان و دندان با کارکنان پلیس

معاون بهداد فراجا از اجرای طرح فراگیر ارتقاء بهداشت و سلامت دهان و دندان کارکنان پایور و وظیفه پلیس خبرداد.

به گزارش سادس، سردار هادی شیرزاد در تشریج جزئیات اجرای این طرح گفت: با توجه به هزینه بالای درمان‌های دندانپزشکی و ارجحیت اصل پیشگیری بر درمان، معاونت بهداد فراجا اجرای طرح فراگیر ارتقاء بهداشت و سلامت دهان و دندان در قالب آموزش‌های مداوم به کارکنان پایور و وظیفه را در دستورکار خود قرار داده است.

معاون بهداد فراجا ادامه داد: طرح فراگیر ارتقاء بهداشت و سلامت دهان و دندان با تمرکز بر پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ها و بیماری‌های لثه برای کارکنان پایور و وظیفه فراجا و با همکاری دندانپزشکان و کارشناسان مرکز تخصصی دندانپزشکی امام علی (ع) به اجرا در می‌آید.

وی در خصوص چگونگی اجرای این طرح نیز گفت:‌طرح فراگیر ارتقاء بهداشت و سلامت دهان و دندان کارکنان پایور و وظیفه با اعزام تیم‌های پایش سلامت دهان و دندان مرکز تخصصی دندانپزشکی امام علی (ع) فراجا به معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی فراجا و ارائه خدمات رایگان ویزیت دهان و دندان و آموزش‌ روش‌های صحیح استفاده از مسواک و نخ دندان به جامعه هدف صورت می‌پذیرد.

به گفته شیرزاد در جریان پایش سلامت دهان و دندان، کارکنان نیازمند به درمان‌های دندانپزشکی برای دریافت خدمات خارج از نوبت به مرکز تخصصی دندانپزشکی امام علی (ع) فراجا ارجاع داده می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *