تقدیر شورای شهر از مدال‌آوران ووشوی ایران در بازی‌های آسیایی

تقدیر شورای شهر از مدال‌آوران ووشوی ایران در بازی‌های آسیایی
شهربانو منصوریان از مدال‌آوران تیم ملی ووشو

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از مدال‌آوران ووشوی ایران در بازی‌های آسیایی تقدیر کرد.

به گزارش سادس، علیرضا نادعلی که به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل ساختمان فدراسیون ووشو ایران حاضر شده بود، با رئیس این فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد. او در حاشیه این دیدار با تقدیر از عملکرد فدراسیون ووشو به عنوان یکی از پر مدال‌ترین فدراسیون‌ها در بازی‌های آسیایی گفت:  یکی از عناصر مهم فرهنگی در شهر تهران تمرکز بر روی ورزش و مخصوصا توجه ویژه به ورزش جوانان است که می‌توان با سرمایه‌گذاری در ورزش ووشو در شهر تهران جوانان را تشویق به دنبال کردن ورزش و استعدادیابی کرد.

نادعلی گفت: خوشبختانه فضای فدراسیون ووشو ایران بسیار با شور و نشاط است و تیم ملی ایران بسیار با انگیزه در مسابقات آسیایی شرکت کردند و به دنبال این موضوع موفقیت‌های خوبی کسب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مدیریت شهری تهران تمام تلاش خود را در جهت هم افزایی و همکاری با فدراسیون ووشو در زمینه تشویق و جذب جوانان به ورزش به کار خواهد برد و امیدواریم در آینده همکاری خوبی داشته باشیم.

بنا براعلام روابط عمومی شورای شهر، در جریان این دیدار صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو نیز گفت: با توجه به اینکه محل کمپ اصلی تیم ملی ووشو ایران در تهران است انتظار می‌رود مدیریت شهری تهران توجه ویژه ای به ورزش ووشو داشته باشند.

نادعلی در جریان این دیدار از مدال‌آوران ووشو و فدراسیون ووشو نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *