حمایت قاطع سرمربی سلسائو از نیمار

حمایت قاطع سرمربی سلسائو از نیمار

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل به حواشی اخیر درباره نیمار واکنش نشان داد و به حمایت از این بازیکن پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، تساوی اخیر تیم ملی فوتبال برزیل در انتخابی جام جهانی انتقادهای زیادی را از بازیکنان این تیم از جمله نیمار به دنبال داشت. فرناندو دنیز، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل، به حمایت از نیمار پرداخت و گفت: هیچ‌ مربی‌ای در جهان دست‌بردار نیمار نخواهد شد و این به خاطر کیفیت بالای این بازیکن و انگیزه زیادی است که برای درخشیدن دارد. نیمار در دیدار برابر ونزوئلا عملکرد خوبی داشت و به تیم کمک کرد. من پیش از این هم گفتم که نیمار یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال برزیل و جهان است.

او ادامه داد: آمار درباره نیمار به خوبی گویاست. او در همه جوانب هجومی بهترین عملکرد را داشته است. نیمار بهترین گلزن تاریخ فوتبال برزیل است و این ارزش‌های او را نشان می‌دهد. عملکرد نیمار از همه حیث نشان می‌دهد او چرا باید باشد.

هواداران برزیل در لحظات پایانی بازی با ونزوئلا نارضایتی‌شان را از نتیجه بازی بروز دادند که پس از سوت پایان بازی، این خشم موجب رفتار عجیب با نیمار شد. نیمار و همبازیانش در حال ورود به تونل ورزشگاه بودند که یک جعبه پاپ‌کورن از روی سکوها به زمین پرتاب شد و به صورت ستاره سابق بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن برخورد کرد. نیمار پس از این ضربه به حاضران روی سکو خیره شد و پس از فریادزدن بر سر هواداری که پاپ‌کورن را به زمین پرتاب کرده بود، با دخالت همبازیانش به سمت رختکن راهی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *