فان‌دایک: حتما به یورو صعود می‌کنیم

فان‌دایک: حتما به یورو صعود می‌کنیم

مدافع باتجربه تیم ملی هلند اطمینان داد تیمش جواز حضور در یورو ۲۰۲۴ را به دست خواهد آورد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی‌استار، در ادامه دیدارهای انتخابی یورو ۲۰۲۴ هلند توانست با نتیجه یک بر صفر یونان را شکست دهد و سه امتیاز مهم را کسب کند. ویرژیل فان‌دایک برای لاله‌های نارنجی در این دیدار گل زد.

  • بیشتر بخوانید

برد ارزشمند هلند و جشنواره گل یاران رونالدو در انتخابی یورو

البته پیش از این، داور در نیمه نخست یک ضربه پنالتی را به سود هلند اعلام کرد که وخهورست این ضربه را از دست داد ولی در دقایق پایانی مسابقه هلند مجدا صاحب پنالتی شد و ویرژیل فان‌دایک قدر این ضربه پنالتی را دانست و دروازه یونان را باز کرد.

کومان: یونان هیچ موقعیتی نداشت

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، درباره پیروزی یک بر صفر مقابل یونان در انتخابی یورو ۲۰۲۴ گفت: باید خیلی زودتر به گل می‌رسیدیم و شرایط را تغییر می‌دادیم. یونان در اواخر بازی سه مهاجم را وارد زمین کرد و  شرایط کمی تغییر کرد. نیمه اول راحتی داشتیم اما باید آن پنالتی را گل می‌کردیم. بعد از آن، مسابقه کاملا متفاوت شد. ما همچنان به خودمان ایمان داشتیم. یونان هیچ موقعیتی برای گلزنی در این دیدار خلق نکرد.

او در پاسخ به این سوال که تیمش پنالتی‌زن خاصی ندارد، افزود: بله متخصص پنالتی، کرنر و ضربات آزاد نداریم. وقتی ویرژیل در نیمه دوم به سمت توپ رفت تا پنالتی را بزند، مطمئن بودم مشکلی برای او پیش نخواهد آمد. او نتیجه بازی را تعیین کرد.

فان‌دایک: در زمینی وحشتناک بازی کردیم

ویرژیل فان‌دایک نیز بعد از این دیدار گفت:‌ در زمینی وحشتناک بازی کردیم. این شرایط باورنکردنی است که هنوز در این سطح باید در چنین زمین‌هایی بازی کنیم. ما یونان را کنترل کردیم و اکنون به لطف دو برد رو در رو از آنها پیشی گرفته‌ایم. باید کاری را که شروع کردیم تمام کنیم و جواز حضور در یورو را به دست بیاوریم. ما قطعا این کار را انجام خواهیم داد.

هلند قبلا حضور در یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست داده و اکنون با یونان هم‌امتیاز است و پشت سر فرانسه قرار دارد. هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف آرژانتین رفت که در نهایت این مسی و هم‌تیمی‌هایش بودند که به پیروزی دست پیدا کردند و راهی دور بعد شدند.

بعد از پایان این رقابت‌ها رونالد کومان روی نیمکت هلند قرار گرفت و اخیرا نیز در لیگ ملت‌های اروپا در رده چهارم ایستاد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *