مختاری: ایران شایسته حضور در فینال جام جهانی فوتبال ساحلی است

مختاری: ایران شایسته حضور در فینال جام جهانی فوتبال ساحلی است

محمدعلی مختاری، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی امیدوار است تیم ایران در فینال مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ امارات به فینال راه پیدا کند.

محمدعلی مختاری در گفت‌وگو با سادس، درباره قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات اظهار کرد: با تیم‌هایی همگروه شده‌ایم که تجربه خوبی در جام جهانی دارند. مشخصا هیچ بازی آسانی در جام جهانی نداریم و تمامی تیم‌های راه یافته به این مسابقات قدرتمند هستند.

  • بیشتر بخوانید

ایران با اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین همگروه شد

او درمورد همگروهی با آرژانتین، اسپانیا و تاهیتی افزود: رقبای سرشناسی داریم. سابقه رویارویی با اسپانیا و تاهیتی را داشته‌ایم اما اولین بار است که آرژانتین در گروه ما قرار دارد. امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتظارمان پرداخت پاداش قهرمانی در آسیا است

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درباره انتظارات از فدراسیون فوتبال پیش از این تورنمنت گفت: انتظار ما پرداخت پاداش‌های قهرمانی در آسیاست. انتظار داریم به جای اینکه از الان برای چهارماه آینده اردو برگزار کنند، ابتدا پاداش قهرمانی در آسیا را دریافت کنیم تا از لحاظ روانی آماده شویم. همه می‌دانند که فوتبال فقط منوط به آمادگی جسمانی نیست و باید از لحاظ روحی و روانی هم آرامش داشته باشیم تا نتایج مناسبی کسب کنیم.

او همچنین درمورد بررسی وضعیت تیم ملی با مربیگری علی نادری عنوان کرد: ما وضعیت خوبی داریم و بازیکنان شایسته‌ای در آن حضور دارند که نیاز به حمایت بیشتر دارند. آقای نادری تجربه زیادی به عنوان بازیکن در تیم ملی داشته و قطعا استفاده از تجربیات آن‌ها در مسابقات کمک بزرگی به تیم می‌کند.

نیاز به برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگ

مختاری درخصوص لغو مسابقات جام بین قاره‌ای که قرار بود آبان‌ماه به میزبانی امارات برپا شود، گفت: مسلما لغو این مسابقات به ضرر ماست و بازی‌های این رقابت‌ها به آمادگی بیشتر تیم کمک می‌کرد. تنها راه جبران این است که فدراسیون مسابقات تدارکاتی با تیم‌های بزرگ را فراهم کند تا این خلا جبران شود.

بازیکن تیم ملی در مورد شانس تیم ملی برای کسب عنوان در جام جهانی گفت: به نظرم تیمی که داریم شایسته حضور در فینال جام جهانی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *