رئیس هیأت‌ ورزش‌های دانشگاهی آذربایجان شرقی انتخاب شد

 رئیس هیأت‌ ورزش‌های دانشگاهی آذربایجان شرقی انتخاب شد

سادس/آذربایجان شرقی مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های دانشگاهی آذربایجان شرقی با حضور رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز و معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار و محمد رسول خدادادی، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز با کسب ۱۲ رأی از ۱۳ رأی اخذ شده، به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی آذربایجان شرقی انتخاب شد.

هادی بشیریان،  امروز، ۲۴ مهر رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی سخنانی در این مجمع، اظهار کرد: دکتر خدادادی، فردی فعال، خوش‌فکر، پرکار و تحول‌ساز در حوزه‌ی ورزش دانشگاهی است که باید از این ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه‌ی ورزش در سطح استانی، ملی و جهانی در دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

به گزارش سادس، وی با بیان اینکه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و امروز با یک زیرساخت قوی به‌عنوان بازوی قدرتمند در راستای توسعه‌ی ورزش کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: بهای زیادی به ورزش دانشگاهی در کشورهای پیشرفته داده می‌شود که متأسفانه در کشور ما به این حوزه توجه کمتری شده و ناشناخته مانده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۵۴ دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی در سطح کشور وجود دارد که باید از این ظرفیت برای تربیت نیروی انسانی متخصص، توسعه‌ی ورزش و کیفیت بخشیدن به رشد و تعالی رشته‌های مختلف ورزشی استفاده کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *