آرزوی موفقیت قالیباف برای کاروان اعزامی کشورمان به رقابت‌های پاراآسیائی هانگژو

آرزوی موفقیت قالیباف برای کاروان اعزامی کشورمان به رقابت‌های پاراآسیائی هانگژو

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن۲۴ مهرماه، روز ملی پارالمپیک را گرامی داشت و برای کاروان اعزامی کشورمان به رقابت‌های پاراآسیائی هانگژو آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش سادس، متن پیام تبریک محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جانبازان و معلولان کشور پهناور ایران اسلامی به‌عنوان سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی همواره با تلاش بی‌وقفه، تجلی‌گر اراده پرصلابت و همت بلند خویش در دست‌یابی به جایگاه‌های رفیع و آرمان‌های درخشان بوده‌اند.

افتخارآفرینی قهرمانان جانباز و معلول در رقابت‌های ورزشی بین‌المللی و جهانی در طول سالیان متمادی که دستاورد غیرت و اقتدار آنان و با استعانت از مدد الهی می باشد، همواره سبب‌ساز شادی ملت سرافراز ایران گردیده است.

به‌مناسبت ۲۴ مهرماه، گرامی‌داشت روز ملی پارالمپیک به‌عنوان جلوه و نماد حضور جانبازان و توان‌ یابان گرامی در امر ورزش و تربیت‌بدنی و در آستانه اعزام کاروان ورزشکاران به رقابت‌های پاراآسیائی هانگژو که مزین به عنوان «کاروان فرزندان ایران» و شعار ایمان-ایران-افتخار می‌باشد، ضمن تبریک این روز، امیدوارم در این دوره از رقابت‌ها مانند سایر ادوار شاهد درخشش، افتخارآفرینی و کسب عناوین قهرمانی فرزندان برومند کشورمان و همچنین خرسندی و مسرت مردم شریف ایران باشیم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *