بارسا در آستانه ال‌کلاسیکو غرق در ویروس فیفا

بارسا در آستانه ال‌کلاسیکو غرق در ویروس فیفا

بیمارستان آبی‌اناری‌ها ۱۲ روز قبل از جدال با رئال مادرید پر شده است. بالده، آخرین بازیکنی است که قربانی ویروس فیفا شد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، زنگ خطر در بارسلونا  دو هفته قبل از ال‌کلاسیکو به صدا درآمده است. جدیدترین قربانی الخاندرو بالده است که در دیدار اسپانیا مقابل اسکاتلند مصدوم شد. پس از بازی، لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا تایید کرد که مدافع کناری این تیم از ناحیه کشاله ران آسیب دیده است و به همین خاطر در دیدار  با نروژ در زمین حضور نداشت.

تعداد مصدومان در بارسلونا در حال افزایش است و باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. در ادامه نگاهی به اتاق مصدومان بارسلونا می‌اندازیم:

الخاندرو بالده

آزمایش‌های انجام‌شده مصدومیت جدی این بازیکن را رد کرد و کادر پزشکی مطمئن است که این بازیکن ظرف ۱۰ تا ۱۲ روز بهبود خواهد یافت. این بدان معناست که او تقریباً به طور قطع بازی مقابل اتلتیک بیلبائو را از دست خواهد داد و در بهترین حالت می تواند برای بازی مقابل شاختار به ترکیب تیمش بازگردد. وضعیت این بازیکن برای ال‌کلاسیکو مشخص نیست.

ژول کنده

اوج بدشانسی برای تیم ژاوی مصدومیت این بازیکن بود.  بهترین مدافع این تیم تا اینجای فصل، در دیدار با گرانادا مصدوم شد و سه هفته خانه‌نشین شد. تا آن لحظه او بازیکنی بود که بیشترین بازی را برای بارسا انجام داده بود.

فرنکی دی یونگ

فرنکی دی‌ یونگ، هافبک هلندی آبی‌اناری‌ها در نیمه نخست بازی مقابل سلتاویگو مصدوم شد و گاوی جایش را گرفت. این خبر خوبی برای بارسا نبود؛ چرا که فرانکی دی‌یونگ بازیکن کلیدی خط هافبک کاتالان‌هاست و حضورش در زمین به تیم توازن خاصی می‌بخشد. آزمایش‌ها نشان داده این بازیکن از ناحیه مچ پای راست آسیب دیده است. بازیکن سابق آژاکس گفته می‌شود این بازیکن شاید دو هفته دیگر به شرایط بازی برسد.

در بدترین حالت برای ژاوی، فرانکی دی‌یونگ بازی رفت ال‌کلاسیکوی را از دست خواهد داد و بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خارج از خانه مقابل پورتو و در خانه با شاختار دونتسک را نیز از دست می‌دهد.

بارسا در آستانه ال‌کلاسیکو غرق در ویروس فیفا

پدری

او از از مصدومیت عضلانی رنج می‌برد اما در تلاش است تا هر چه زودتر بهبود یابد. این بازیکن ۲۰ ساله امیدوار است پس از تعطیلات پیش رو به شرایط بازی برسد. او درباره مصدومیتش گفت: به زودی به میادین بازخواهم گشت. پس از تعطیلات امیدوارم آماده باشم. اگر همه چیز خوب پیش برود، در بهترین حالت خود برای ال‌کلاسیکو خواهم بود. مشتاقانه منتظر بازگشت هستم. خوشبختانه همه چیز خیلی خوب پیش رفت و من در حال بهبود هستم. کاری برای انجام دادن باقی نمانده جز اینکه دوباره روی پاهایم بازگردم. مصدومیت بخشی از کار ماست و باید سخت کار کنیم تا بهتر برگردیم. 

رافینیا

رافینیا، وینگر بارسلونا پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ در آستانه ال‌کلاسیکو وضعیت مشخصی ندارد.

روبرت لواندوفسکی

مهاجم لهستانی نیز به دلیل مصدومیت، نتوانست لهستان را در انتخابی یورو همراهی کند. او به احتمال زیاد دو بازی بعدی بارسلونا را از دست خواهد داد و حضورش در ال‌کلاسیکو ۵۰-۵۰ است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *