اعلام جنگ کومان برای دیدار بعدی هلند

اعلام جنگ کومان برای دیدار بعدی هلند

تیم ملی هلند .پس از شکست مقابل فرانسه در خطر از دست دادن سهمیه مستقیم حضور در یورو ۲۰۲۴ قرار دارد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت بازر، شرایط برای تیم ملی هلند بعد از شکست برابر فرانسه سخت شده است. اکنون کسب سهمیه مستقیم  حضور در یورو ۲۰۲۴ آلمان دشوار شده است. با این وجود، بازیکنان هلند همچنان خوشبین هستند. «اگر می‌خواهیم به جام ملت‌های اروپا برویم، در بازی بعدی به برد نیاز داریم.» این جمله کلیدی اکثر بازیکنان هلند است.

ویرجیل فان‌دایک، کاپیتان تیم ملی هلند پس از بازی مقابل فرانسه و پیش از دیدار حساس مقابل یونان گفت: ما همه توانمان را برای برد در دیدار بعدی برابر یونان به کار خواهیم گرفت.

هلند قبلا حضور در یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست داده بود. اگر آنها شانس صعود مستقیم از طریق گروه را از دست دهند، راهی پلی‌آف می‌شوند و باید شانس‌شان را در آن مرحله جست‌وجو کنند.

هلند در گروه B با سه امتیاز کمتر از یونان که ۲ بر صفر مقابل ایرلند پیروز شد، رقابت می‌کند. رونالد کومان درباره آخرین شرایط تیمش گفت: ما برنده نشدیم اما یونان برنده شد. این کار را سخت می‌کند. در دیدار بعدی خواهید جنگید و تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم.

کومان پیش از این از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ سرمربی تیم ملی هلند بوده است. آخرین کار او حضور در بارسلونا بود؛ جایی که این مربی عملکرد خوبی نداشت و از هدایت تیم برکنار شد.

رونالد کومان ۵۹ ساله در دوران مربیگری خود در تیم‌های آژاکس، فاینورد، ویتسه، آلکمار، آیندهوون، بنفیکا پرتغال، اورتون و ساوتهمپتون کار کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *