دستگیری عامل قتل در یکی از کارگاه‌های جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که در جریان یک درگیری اقدام به قتل کرده و از محل متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خاورشهر شهرستان ری در مرداد ماه امسال، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت و در جریان تحقیقات ماموران ضمن شناسایی هویت متهم اصلی، متوجه شدند که وی متواری شده‌ است. 

وی با اشاره به اقدامات گسترده اطلاعاتی و بکارگیری تمامی امکانات موجود و بهره‌گیری ازتمامی ظرفیت‌های مجموعه انتظامی برای شناسایی محل اختفای قاتل فراری گفت:‌ سرانجام چند روز پیش ماموران محل اختفای این فرد را مورد شناسایی قرار داده و اقدام به اخذ مجوز از مقام قضایی کردند. 

طرهانی ادامه داد:‌ در ادامه ماموران کلانتری خاورشهر به همراه مجوز از مقام قضائی به محل مذکور رفته و با انجام عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه در ابتدا سعی داشت خود را بی‌گناه و بی‌اطلاع نشان دهد اما پس از مواجهه با مستندات، شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *