چین رقیب اصلی ایران در کسب مدال طلا

چین رقیب اصلی ایران در کسب مدال طلا

سادس/اصفهان ملی‌پوش والیبال نشسته بانوان رقیب اصلی خود در رقابت‌های پاراآسیایی را چین دانست و شرایط آمادگی خود را بسیار خوب اعلام کرد.

مهری فلاحی در گفت‌وگو با سادس، پیش از آغاز رقابت‌های پاراآسیایی و اعزام تیم ملی والیبال نشسته بانوان، اظهار کرد: پس از برگزاری چندین مرحله اردو آماده‌سازی برای این بازی‌ها، از لحاظ بدنی کاملا آماده هستم و امیدوارم بتوانیم سربلند از مسابقات آسیایی بیرون بیایم تا زحماتی که مربیان کشیدند، جبران کنیم.

وی افزود: هرکدام از ما در زمان خارج از اردو نیز در شهرهای خودمان به طور جدی تمرین می‌کنیم و تمرینات توپی و بدنسازی خود را در حد توان برای اردوی پیش از اعزام اماده کردیم.

این ملی‌پوش والیبال نشسته در خصوص آخرین شرایط تیم ملی، تصریح کرد: از ۱۹ تا ۲۵ مهر ماه آخرین مرحله اردو آماده‌سازی متصل به اعزام را سپری می‌کنیم تا ۲۶ مهر ماه اعزام داشته باشیم.

فلاحی همچنین در خصوص حضور سرمربی اصفهانی در نیمکت تیم ملی والیبال نشسته، افزود: واقعا می‌توانم بگویم باعث افتخار است که درکنار خانم بریانیان هستیم و زمان مسابقه بسیار آرام و خونسرد به تیم کمک می‌کنند که خیلی می‌تواند بر بهتر بازی کردنمان تاثیر بگذارد.

او پس از انتخاب به عنوان بهترین لیبرو بازی‌های قهرمانی آسیا والیبال نشسته قزاقستان، اضافه کرد: رقبای ما در این رقابت‌های پیش رو چین، ژاپن، تایلند و کره جنوبی هستند که رقیب اصلی‌ ما چین است.

به گزارش سادس، تیم ملی والیبال نشسته بانوان با ترکیب معصومه زارعی، زهرا دانای‌طوس، زینب ملکی، بتول خلیل‌زاده، مهری فلاحی، طیبه جعفری، زهرا نجاتی، فرزانه حیدری، حدیث رضایی، فاطمه جهانی، فاطمه عباسی و زهرا لطفی با سرمربی‌گری لیلا بریانیان از اصفهان پس از برگزاری چندین مرحله اردوآماسازی و بازی تدارکاتی با روسیه، ۲۶ مهر ماه راهی مسابقات پاراآسیایی هانگژو خواهد شد.

ملی‌پوشان والیبال نشسته در دوره پیشین این رقابت‌ها به مدال نقره دست یافت و تلاش می‌کند در چهارمین دوره حضورش نتایج خوبی را کسب کند.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *