مس‌سونگون-چادرملو به دیدار هم می‌روند

مس‌سونگون-چادرملو به دیدار هم می‌روند

سادس/آذربایجان شرقی مس‌سونگون ورزقان و چادرملو اردکان نخستین دیدار هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران را برگزار می‌کنند.

دوتیم مس‌سونگون ورزقان و چادرملو اردکان در جدالی از هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌ دسته اول فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادگان از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم می‌روند.

لاله‌های نارنجی آذربایجان به عنوان تیم تازه وارد رقابت‌ها، فصل را با چهار برد متوالی، طوفانی آغاز کرده و مقتدرانه به صدر جدول تکیه زدند.

در ادامه اما، شهر راز شیراز سد راه شاگردان یوسف بخشی‌زاده شد، تا مسی‌ها با از دست دادن صدر و در ادامه تحمل شکست مقابل مس شهربابک، شرایط متفاوتی را تجربه کنند.

اکنون لاله‌های نارنجی آذربایجان برای خروج از بحران باید این هفته با چادرملو اردکان دیدار کنند. تیمی که این فصل تنها یک باخت را تجربه کرده و به همراه سایپا جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ‌برتر محسوب می‌شود.

مس‌سونگون و چادرملو هر کدام می‌توانند با کسب پیروزی در این مسابقه، موقتاً خود را به صدر برسانند. البته توقف سایپا، خیبر خرم‌آباد و فجرسپاسی؛ لازمه‌ی تداوم صدرنشینی فاتح این مصاف است و مساوی، راه را برای پیشی گرفتن حریفان همواره‌ می‌کند.

حضور بازیکنانی نظیر، هادی حبیبی‌نژاد، محمد امین اسدی، علی طاهران و اتابک زارعی که با سابقه‌ی پوشیدن پیراهن تیم‌های تبریزی، در اردوی تیم میهمان حضور دارند؛ از نکات قابل توجه این مسابقه به حساب می‌آید.

وضعیت دوتیم در ۵ بازی اخیر:

مس‌سونگون ورزقان: ۴ برد و ۲ باخت

چادرملو اردکان: ۴ برد، ۱ مساوی، ۱ باخت

جایگاه دوتیم در جدول:

مس‌سونگون ورزقان: ۱۲ امتیاز، رده پنجم

چادرملو اردکان: ۱۳ امتیاز، رده دوم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *