استقبال لوکاکو از بازگشت کورتوآ

استقبال لوکاکو از بازگشت کورتوآ

روملو لوکاکو از بازگشت تیبو کورتوآ به تیم ملی بلژیک ابراز خوش‌بینی کرد.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای‌اسپورت، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک به حاشیه‌سازی کورتوآ در اردوی این تیم واکنش نشان داد. دومنیکو تدسکو تصمیم گرفت که در نبود کوین دی‌بروینه بازوبند کاپیتانی را به روملو لوکاکو بدهد. این باعث خشم و ناراحتی سنگربان رئال مادرید شد؛ چرا که انتظار داشت بازوبند کاپیتانی به او داده شود اما سرمربی بلژیک چنین تصمیمی نگرفت.

روملو لوکاکو پیش از دیدار با اتریش در انتخابی یورو ۲۰۲۴ گفت: باید اتفاقات رخ‌داده را پشت سر بگذاریم. روزی که تیبو تصمیم به بازگشت بگیرد، به‌سادگی این کار را خواهد کرد. اگر این اتفاق بیفتد، همچنان ارزش زیادی برای ما خواهد داشت. می‌خواهم از رسانه‌ها درخواست کنم زیاد به این مسئله نپردازند.

سنگربان بلژیکی رئال مادرید در شروع فصل رباط صلیبی پاره کرد و به همین خاطر فعلا از میادین دور است. مهاجم فصل جاری رم و همبازی سردار آزمون در جالوروسی در این باره هم اظهار کرد: «ما باید به این مسائل پایان دهیم. برای تیبو آرزوی بهبودی دارم. این مهم‌ترین چیز در حال حاضر است و اگر او برگردد، اولین کسی خواهم بود که با آغوش باز از او استقبال می‌کنم.

لوکاکو افزود: آن بازوبند کاپیتانی نمادین است. چندین بازیکن اینجا هستند که می‌توانند این مسئولیت را به تنهایی بر عهده بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *