اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی در سراسر کشور / کشف ۴۹۰ میلیارد تومان کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۴۹۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در اجرای دهمین مرحله از طرح سراسری مقابله با قاچاق کالای ممنوعه و برخورد با خودروهای شوتی خبرداد.

به گزارش سادس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای دهمین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالای ممنوعه و برخورد با خودروهای قاچاق معروف به خودروهای شوتی گفت: این طرح به مدت ۷۲ ساعت با همکاری و هم‌افزایی پلیس های تخصصی، مرزبانی و فرماندهی انتظامی استان ها به مرحله اجرا درآمد که در جریان آن مقادیر زیادی از انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه این طرح‌ها به صورت مستمر اجرا و پیگیری خواهند شد، درباره ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده نیز گفت: ارزش کالای کشف شده در اجرای این طرح بیش از ۴۹۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

رحیمی همچنین از تشکیل هزار و ۴۵ پرونده برای متهمان دستگیر شده در اجرای این طرح  خبر داد و گفت:‌متهمان دستگیر شده در این طرح به همراه پرونده‌های تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه امسال سالی سخت برای قاچاقچیان است، گفت: با پدیده شوم و منحوس قاچاق به طور جد و قاطعانه و مستمر برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *