پاسخ فولر به انتقاد شدید توخل

پاسخ فولر به انتقاد شدید توخل

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال آلمان از برگزاری اردوی آماده‌سازی مانشافت به میزبانی آمریکا دفاع کرد.

به گزارش سادس، رودی فولر اولین فهرست بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تحت هدایت یولیان ناگلزمان را خوب توصیف کرد.

تیم ملی آلمان قرار است در فیفادی پیش رو در دو بازی دوستانه در آمریکا به ترتیب به مصاف تیم ملی آمریکا و مکزیک برود. زمان و مکان برگزاری این اردو مورد انتقاد مربیان و بازیکنان بوندسلیگایی از جمله توماس توخل، سرمربی بایرن، قرار گرفته است. منتقدان معتقدند که برگزاری مسابقات در ساعت دو نیمه‌شب به وقت آلمان برای بازیکنان مناسب نیست و همین طور برای تیم ملی آلمان که قرار است سال آینده میزبان یورو ۲۰۲۴ باشد، تصمیم درستی نبود که در آمریکا اردو برگزار کند.

رودی فولر قبل از سفر تیم ملی آلمان به آمریکا بار دیگر تا جایی که می‌توانست از برپایی این اردو دفاع کرد. فولر به بیلد گفت: ما باید بهترین استفاده را از آن ببریم. سفر به آمریکای شمالی قبل از جام جهانی ۲۰۲۶ که در آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می‌شود، تنها در تاریخ فعلی امکان‌پذیر بود.

فولر در واکنش به انتقاد صریح توماس توخل، سرمربی بایرن‌مونیخ، از ساعت دیدارهای پیش رو گفت: بازیکنان می‌توانند با آن کنار بیایند و ناگلزمان نیز تا حدی ملاحظه وضعیت آنها را خواهد کرد.

بازیکنان ملی‌پوش بوروسیادورتموند تنها یک روز پس از بازگشت از آمریکا باید دوباره در بوندسلیگا مقابل وردربرمن بازی کنند! فولر در این باره گفت: مطمئناً این تصمیم، اشتباهی از سوی سازمان برگزاری مسابقات بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *