طعنه موراتا به رئالی‌ها

طعنه موراتا به رئالی‌ها

بازیکن سابق رئال مادرید داوری‌ها را به سود این تیم می‌داند.

به گزارش سادس و به نقل از کادنا سر، آلوارو موراتا محصول آکادمی رئال مادرید است. او تنها یک فصل برای رئال بازی کرد و عملکرد خوبی هم در این تیم داشت اما تصمیم گرفت که راهی یوونتوس شود. موراتا دو دوره برای یوونتوس به میدان رفت و اکنون برای اتلتیکومادرید، رقیب همشهری رئال، بازی می‌کند.

او درباره این سوال خبرنگار کادناسر که آیا داوری‌ها به سود رئال مادرید است، گفت: شما جواب را می‌دانید؛ همچنان که عملا هم شاهد آن بوده‌اید. فکر می‌کنم آنها تیم خوبی هستند.

موراتا ادامه داد: وقتی که از رئال به صورت قرضی جدا شدم حقوقم را سر وقت می‌دادند. اگر آن زمان چنین صحبت‌هایی را می‌کردم برایم مشکل‌ساز می‌شد.

او درباره رابطه‌اش با پدربزرگش که طرفدار اتلتیکومادرید است، هم گفت: وقتی که در اتلتیکومادرید بازی نمی‌کردم رابطه ما تغییر کرد اما اکنون همه چیز بهتر شده است. او بسیار احساسی است. زمانی که به اتلتیکومادرید آمدم نخستین پیراهن و توپ را به من داد. او در طول دوران زندگی‌اش طرفدار اتلتیکومادرید بوده است.

موراتا در دیدار اخیر اتلتیکومادرید برابر رئال مادرید ستاره بازی بود و توانست دو گل به ثمر رساند تا نخستین شکست رئال مادرید رقم بخورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *