نوبت درخشش ستاره نوظهور در تیم ملی است

نوبت درخشش ستاره نوظهور در تیم ملی است

جود بلینگام پس از شروع شگفت‌انگیزش با رئال مادرید، حالا موفقیت در دیدارهای ملی را هدف قرار داده است.

به گزارش سادس و به نقل از آس، جود بلینگام، هافبک ۲۰ساله رئال مادرید، خیلی زود به بازیکن کلیدی لوس‌بلانکوس تبدیل شده و در ۱۰ بازی اولش برای این تیم ۱۰ گل به ثمر رسانده است. او اکنون ستاره تیم ملی انگلیس است و برای بازی با استرالیا و ایتالیا به اردوی این تیم دعوت شده است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به‌تازگی به بلوغ باورنکردنی بلینگام و اعتماد به نفس او اشاره داشت.

این ستاره جوان در مصاحبه‌ای با روزنامه دیلی‌میرر گفت انگلیس نباید از رقابت برای کسب جام بترسد: «هدف من با تیم انگلیس برای ۱۰-۱۵ سال آینده یکسان خواهد بود و آن تلاش برای قهرمانی است. ما در چند تورنمنت گذشته به قهرمانی نزدیک شدیم ولی باید بیشتر واقع‌بین باشیم. باید از تجربیاتی که از تورنمنت‌های قبلی به دست آورده‌ایم برای کسب قهرمانی استفاده کنیم.

انگلیس سال ۲۰۲۱ به فینال یورو رسید اما در دیدار نهایی از حریف ایتالیا شکست خورد. در جام جهانی ۲۰۲۲ انگلیس در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر فرانسه شکست خورد.

بلینگام: انگلیس از هدف قراردادن جام‌ها «ترسی» ندارد

فوتبال انگلیس چندین دهه است که تنها به خاطره تنها قهرمانی در جام جهانی در سال ۱۹۶۶ دلخوش است. باخت سال ۲۰۲۱ در فینال یورو به ایتالیا اولین باری بود که تیم انگلیس در ۵۵ سال گذشته به فینال یک تورنمنت مهم می‌رسید. بلینگام به عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ انگلیس، در بین بااستعدادترین بازیکنان فوتبال اروپا جای دارد. انتظار می‌رود او برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ در ترکیب انگلیس به میدان برود.

او در صحبت‌هایی گفت: اگر به پیشرفت‌هایی که در چند تورنمنت گذشته داشته‌ایم نگاه کنید، می‌بینید چه پیشرفتی کردیم. باید باور داشته باشیم که می‌توانیم جام‌ها را ببریم.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در تابستان ۲۰۲۳ بلینگام را می‌خواستند اما این رئال مادرید بود که او را با قراردادی به ارزش ۱۰۳ میلیون یورو به دست آورد که با تمام بندها به ۱۳۴ میلیون یورو می‌رسد. او در ۱۰ بازی رئال، ۱۰ گل به ثمر رسانده و سه پاس گل هم داده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *