واکنش رئال مادرید به ادعای بحث‌برانگیز الخلیفی درباره ام‌باپه

واکنش رئال مادرید به ادعای بحث‌برانگیز الخلیفی درباره ام‌باپه

عضو هیات‌مدیره باشگاه رئال مادرید ادعای رئیس پاری‌سن‌ژرمن مبنی بر توافق غیر قانونی با کیلیان ام‌باپه را رد کرد.

به گزارش سادس، خوزه مانوئل اوترو، عضو هیات‌مدیره رئال مادرید ادعای ناصر الخلیفی را رد کرد. رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مدعی شده بود کیلیان ام‌باپه با باشگاه اسپانیایی مخفیانه توافق کرده است.

مدیران پاری‌سن‌ژرمن معتقد بودند که این بازیکن ۲۴ساله با انتقال به رئال در سال ۲۰۲۴ موافقت کرده است. قرارداد این بازیکن با پاریسی‌ها تابستان آینده به پایان می‌رسد.

با این حال اوترو اصرار دارد که چنین موضوعی مطرح نیست و رئال مادرید به روشی قانونی برای جذب این فوق ستاره فرانسوی نزدیک می‌شود. او به نشریه اسپانیایی بلانکا ریمونتادا گفت: اگر درباره ام‌باپه گام اشتباهی برداشته بودیم، پاری‌سن‌ژرمن سعی می‌کرد برابر رئال مادرید واکنش نشان دهد. رئال مادرید به‌خوبی می‌داند که چه کاری می‌تواند و باید انجام دهد. اگر ام‌باپه بیاید، که امیدوارم سال ۲۰۲۴ این اتفاق بیفتد، از راه قانونی می‌آید؛ بدون اینکه کسی ما را متهم به توافق پنهانی کند.

او همینطور درباره الخلیفی که گفته بود ام‌باپه تابستان گذشته با رئال مادرید به توافق رسیده است، عنوان کرد: این حرف درست نیست.

اوترو همچنین مدعی شد که کاپیتان تیم ملی فرانسه باید از پاداش‌های پرسود صرف نظر کند تا بتواند به سانتیاگو برنابئو منتقل شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *