مردم خواف خونسردی خود را حفظ کنند/مدارس تعطیل شدند

سادس/خراسان رضوی رئیس ستاد مدیریت بحران خواف با توجه به زمین‌لرزه‌های صبح امروز ۱۹ مهرماه، از شهروندان خواست خونسردی خود را حفظ کنند.

مهدی عباسپور در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: در پی زلزله بامداد امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه که در هرات افغانستان رخ داد و شهرستان خواف را هم لرزاند، بلافاصله ستاد مدیریت بحران این شهرستان تشکیل و ارزیابی خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی‌های انجام شد و گزارش‌های دریافتی، خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشتیم، بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران خواف، مدارس مقطع ابتدایی در نوبت صبح تعطیل شد و آموزش در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان خواف از مردم خواست نکات ایمنی در برابر زلزله را رعایت کرده و خونسردی خودشان را در این‌گونه مواقع حفظ کنند، عوامل ستاد مدیریت بحران تا اطلاع ثانوی در آماده‌باش خواهند بود.

زلزله‌ای به قدرت ۶.۳ ریشتر ساعت ۴:۱۱:۵۵ بامداد چهارشنبه ۱۹ مهرماه هرات در افغانستان و چند شهرستان خراسان رضوی را لرزاند.

 شهرستان خواف با شش شهر، ۸۵ روستا، ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *