پرسپولیس پشتوانه ندارد!

پرسپولیس پشتوانه ندارد!

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس از نظر بازیکن پشتوانه قوی ندارد و این مساله سبب شده تا در جریان لیگ با مصدومیت‌های زیادی مواجه شود.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با سادس، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر گل‌گهر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: از تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل گهر و تراکتور که امسال هزینه‌ی زیادی برای لیگ کرده‌اند و بهترین بازیکنان را جذب کرده‌اند و مدعی قهرمانی هستند این انتظار وجود که بازی‌های خوبی را ارائه دهند. در حالی که به جز سپاهان تا به امروز بازی خوبی از سایر تیم‌ها ندیدیم و به دلیل نداشتن برنامه تاکتیکی برای رسیدن به گل، به جای پیشرفت در حقیقت عقب‌گرد داشتند.

وی گفت: تمام سبک و سیاق فوتبال هم مثل گذشته است و تا به امروز تاکتیک و خلاقیت خاصی از تیم ها در لیگ ندیده‌ایم و بازیکنان با برنامه و هدف بازی نمی‌کنند.

تعطیلی بازی‌ها جذابین و پویایی را از بین می‌برد

این پیشکسوت فوتبال همچنین با بیان این که وقفه‌های ایجاد شده در برگزاری لیگ سبب افت عملکرد تیم‌های لیگ برتری شده است، خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که سبب شده لیگ از جذابیت خوبی برخوردار نباشد و بازیکنان مرتب دچار مصدومیت شوند، وقفه‌های ایجاد شده در برگزاری لیگ است. وقتی تیم‌ها به شرایط ایده‌ال و خوبی می‌رسند، به دلایل مختلفی لیگ تعطیل می‌شود و این امر جذابیت و پویایی لیگ را از بین می‌برد و چون فوتبال ما ثبات ندارد، در نتیجه تیم‌ها دچار فراز و نشیب‌های زیادی می‌شوند.

ترکیب سپاهان بهتر از استقلال و پرسپولیس است

قاسمپور یکی از ضعف‌های پرسپولیس را نداشتن مهاجم شش دانگ عنوان کرد و افزود: پرسپولیس امسال از داشتن یک مهاجم خوب در مضیقه است و تنها با داشتن یک بازیکن نمی‌توان مشکل را حل کرد. سپاهان نسبت به سایر تیم‌ها از نظر داشتن بازیکن در تمام پست‌ها شرایط خوبی دارد اما پرسپولیس و استقلال چون این شرایط را ندارند تنها به یک بازیکن اکتفا می‌کنند. در لیگ تیمی موفق است و شانس بالایی برای قهرمانی دارد که در تمام پست‌ها از بازیکنان خوب و قوی برخوردار باشد.

پرسپولیس پشتوانه ندارد!

پرسپولیس پشتوانه ندارد

وی ادامه داد: متاسفانه پرسپولیس امروز به شرایطی رسیده که پشتوانه زیادی ندارد و اگر یک بازیکن دچار مصدومیت شود امکان جایگزینی بازیکن دیگری را ندارد. درست است شهاب زاهدی در دیدار با گل گهر یک گل زد اما او به تنهایی نمی‌تواند خلا گلزنی را پر کند. پرسپولیس از نظر بازیکن پشتوانه قوی ندارد و این مساله سبب شده تا در جریان لیگ با مصدومیت‌های زیادی مواجه شود.

یاسین سلمانی رباط صلیبی پاره کرد/ دوری ۶ ماهه از میادین

زمین چمن نامناسب علت مصدومیت پرسپولیسی‌ها نیست!

قاسمپور تصریح کرد: وقتی تمرینات منظم نباشد و بدنسازی اصولی و علمی صورت نگیرد قطعا با هر بار وقفه در برگزاری لیگ میزان مصدومیت افزایش پیدا می‌کند. این که بخواهیم بهانه بیاوریم که نامناسب بودن زمین چمن آزادی سبب بروز مصدومیت بازیکن می‌شود درست نیست. مگر سایر تیم‌ها از زمین چمن خوبی برخوردارند؟ اگر امروز بازیکنان زیادی در پرسپولیس دچار مصدومیت می‌شوند به خاطر نداشتن تمرینات منظم و بدنسازی اصولی و علمی است، در نتیجه وقتی بازیکن از نظر بدنی آماده نباشد دچار فشار بیش از حد و مصدومیت می‌شود.

وی در پایان گفت: این که بخواهیم هر بار لیگ را به دلایل مختلف تعطیل کنیم این موضوع به تیم‌ها لطمه می‌زند و سبب خستگی بازیکنان می‌شود. لیگی پویا و باکیفیت است که طی ۸ ماه به پایان برسد نه این که یک سال طول بکشد و هزینه‌ی سنگینی را به باشگاه‌ها وارد کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *