تاج برای بررسی ناکامی تیم امید کارگروه تشکیل داد

عضو هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال از تشکیل یک کارگروه از سوی مهدی تاج برای بررسی دلایل ناکامی تیم امید ایران خبر داد.

به گزارش سادس، طهمورث حیدری در پایان مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران گفت: دموکراتیک‌ترین انتخابات بود و بدون حاشیه و خیلی خوب برگزار شد. اعضای مجمع، انتخاب خیلی خوبی داشتند و با این انتخاب تکلیف فوتبال تهران روشن شد. تاج واقعا در این مدت استقلالش را حفظ و در این مدت سعی کرد بی‌طرف باشد. ما هم به تبعیت از او این کار را انجام دادیم.

عضو هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال، درباره انتخاب میرشاد ماجدی خاطرنشان کرد: ماجدی از جنس فوتبال است. او توانمندی‌های زیادی دارد و می‌تواند به رشد فوتبال کمک زیادی داشته باشد.

او درباره بروز مشکلات متعدد در انتخابات هیات‌های فوتبال استان‌های مختلف هم گفت: استان‌ها اصلا مشکل ندارند. ما اساسنامه داریم که باید اجرا شود. از دستگاه قضایی هم خواهش کردیم مسائل مربوط به انتخابات هیات‌های فوتبال و دادخواهی شاکیان را به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع بدهند و از صدور حکم خودداری کنند.

او درباره صوت‌های لورفته برخی کاندیداهای هیات فوتبال خاطرنشان کرد: این وُیس‌ها مربوط به کاندیداها نبود.

عضو هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال درباره ناکامی تیم المپیک ایران و سکوت مسئولان فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: تاج گروهی را برای کارشناسی در این باره انتخاب کرده تا دلایل این موضوع مشخص شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *