گزارش سادس از متن و حاشیه انتخابات هیات فوتبال تهران

گزارش ایسنا از متن و حاشیه انتخابات هیات فوتبال تهران

نامزد ریاست هیات فوتبال تهران گفت: آن فایل صوتی هم که منتشر شد باعث خجالت بود. این جامعه فوتبال است که متضرر می‌شود.

به گزارش سادس، مهرداد سراجی، نامزد انتخابات هیات فوتبال استان تهران پیش از شروع رای‌گیری اظهار کرد: اخلاق مهم‌ترین محور رفتار ما باید باشد. همیشه وقتی به تنگنا رسیدم سراغ شما خبرنگاران آمدم. وقتی دو تیم فوتبال با هم بازی می‌کنند در انتها بازی جوانمردانه را رعایت می‌کنند و فکر می‌کنم این حلقه گم شده فوتبال است. من این موضوع را رعایت کردم و به دوستان توصیه کردم رعایت کنند. هرگز به این بزرگوران توصیه نکردم به نفع من کنار بروند اما گفتم یکدیگر را تخریب نکنیم. علیه یکدیگر مطلب تولید نکنیم.

وی افزود: قطعا برنامه‌های خود را ارائه کردیم و محور برنامه ما باید تدوین سند توسعه فوتبال تهران باشد. این سند توسعه است که به عنوان دانای کل نقش آفرینی می‌کند و باعث می‌شود تصمیمات شخصی و غیر کارشناسی به حداقل برسد.

او همچنین گفت: رفتارهایی که ما دیدیم کم بود و آن حجم تخریبی که در برخی از ادوار دیده بودیم در این دوره نبود و به حداقل رسیده بود. آن فایل صوتی هم که منتشر شد باعث خجالت بود. این جامعه فوتبال است که متضرر می‌شود.

مددی: این کارها فوتبال تهران را به سایه می‌برد

به گزارش سادس، احمدی مددی پیش از آغاز انتخابات هیات فوتبال استان تهران که برای تصدی کرسی ریاست کاندیدا شده است اظهار کرد: همه ما اینجا هستیم که  انتخابات سالمی را برگزار کنیم و من هم به عنوان یکی از اعضای مجمع، یک رای دارم.

وی افزود: به هیچ وجه بی اخلاقی‌ها را تایید نمی‌کنم. این کارها فوتبال تهران را به سایه می‌برد و برخی فقط سود می‌برند و سودی برای فوتبال تهران ندارد.

فکری: سیاسی حرف نزنید، ما ورزشی هستیم

به گزارش سادس، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال هوادار و عضو مجمع هیات فوتبال تهران اظهار کرد: امیدورام فردی انتخاب بشود که شناخت خوبی از فوتبال داشته باشد که بتواند کمک کند مشکلات حل شود. امسال مشکلات زیاد شده است و امیدورام همه کمک کنند تا مشکلات حل شود. در سخت‌ افزار مشکلات زیاد است اما در بحث برنامه‌ریزی‌ها هم باید مشکلات حل شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات سالم برگزار می‌شود؟ گفت: سیاسی حرف نزنید، ما ورزشی هستیم.

شکوری: ماهیت انتخابات لابی کردن است

به گزارش سادس، ابراهیم شکوری پیش از آغاز انتخابات هیات فوتبال استان تهران اظهار کرد: امروز روز مهمی برای فوتبال تهران است و امیدوارم کسی که سکان هدایت فوتبال تهران را در دست می‌گیرد چهار سال خوب را رقم بزند.

وی افزود: ماهیت انتخابات این است که کاندیداها لابی کنند و باید برنامه ارائه بدهند. امیدوارم انتخابات خوبی باشد.

ماجدی: آن فایل صوتی جامعه فوتبال را زیر سوال برد

به گزارش سادس، میرشاد ماجدی، نامزد ریاست هیات فوتبال تهران در حاشیه انتخابات این هیات اظهار کرد: خوشحالم در این انتخابات شرکت می‌کنم. من اهل تهران هستم و بعد از ۳۵ سال بازی و مدیریت در فوتبال تهران، وظیفه خودم می‌دانم در این انتخابات حاضر باشم. من فقط یک رای دارم و اگر دوستانه لطف کنند رای دهند، دو، سه رای خواهم داشت.

او درباره احتمال انصراف خالقی، یزدانی و سهرابی بیان کرد: این عزیزان لطف کردند در کنار ما هستند. باید از همه پتانسیل‌ها استفاده کنیم. ما ائتلافی را صورت دادیم و دیشب در این رابطه صحبت کردیم. نیاز تهران افراد تحصیل کرده و فوتبالی است.

ماجدی درباره فایل صوتی منتشر شده از او پیش از انتخابات گفت: در آن صدایی که منتشر شد، دو نفر درباره من صحبت می‌کنند. هیچ‌کدام از این دو نفر جزو رای دهنده‌ها نیستند و من شکایتی را از آن‌ها تنظیم کردند و مطمئن باشید به سرنخ نهایی می‌رسم. اصلا نوع صحبت‌ها به صورتی است که علیه من باشد. سابقه و کار من مشخص است و نیازی نیست چیزی بگویم.

او درباره زیر سوال رفتن بازیکنان پایه در این فایل صوتی منتشر شده علیه او عنوان کرد: این فایل صوتی همه جامعه فوتبال را زیر سوال برده است. همه تلاش کنید منشا این فایل صوتی را پیدا کنیم و به جامعه معرفی‌اش کنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوالی درباره حضور یک رییس جدید در هیات فوتبال تهران پس از ۱۵ سال گفت: هم می‌توانم بگویم سخت است و هم می‌توانم بگویم قرار است فوتبالی جلو برویم. البته ۱۵ سال با یک روند جلو رفته و حالا می‌خواهد تغییر کند. اکثر فوتبالی‌ها با تغییر مخالف هستند و این مساله زمان می‌برد.

او درباره ادعای سراجی درباره هزینه‌های مالی عنوان کرد: من درباره نامزد دیگری صحبت می‌کنم. این هیجانات در همه انتخابات وجود دارد و امیدواریم انتخابات سالمی باشد.

* عباس زواره به نفع میرشاد ماجدی کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *