کاهش هزینه‌های غیرضرور و کسب درآمدهای پایدار مهم ترین اولویت‌های شهرداری تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با تأکید بر اینکه تمرکز مدیریت شهری بر انضباط مالی و بهبود فرآیندهای مالی در شهرداری تهران است، اظهار داشت: کسب درآمدهای پایدار و کاهش هزینه های غیر ضرور،مهم ترین اولویت های معاونت مالی و اقتصاد شهری است.

به گزارش سادس، لطف الله فروزنده با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در مدیریت شهری گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان باید در دستور کار تمام بخش‌های مدیریت شهری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت شهری در گروی کار تیمی و استفاده از خرد جمعی است، افزود: در مجموعه بزرگ شهرداری کار سیستمی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ در عین حالیکه در راستای تسریع و بهبود هر چه بیشتر اهداف مدیریت شهری گام بر داریم از قفل نمودن امور نیز بپرهیزیم، زیرا بزرگترین هدف ما کسب رضایتمندی شهروندان پایتخت است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه ضمن تأکید بر اهمیت اداره کل امور مجامع و حسابرسی در بهینه سازی هزینه ها گفت: هم اکنون عملکرد امور مجامع و حسابرسی، بیانگر میزان تحقق و دستیابی مدیریت شهری به مأموریت‌ها، سیاست‌ها، تدابیر و رویکردهای شهردار تهران است.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، وی همچنین با اشاره به همراهی و همدلی پرسنل در اجرای اهداف مدیریت شهری ادامه داد: امیدوارم با همفکری و همراهی پرسنل خدوم شهرداری تهران، در راستای خدمت رسانی بیش از پیش به شهروندان گام برداریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *