مورینیو: بچه که نیستم

مورینیو: بچه که نیستم

سرمربی تیم فوتبال رم به پیروزی قاطع تیمش در هفته هشتم رقابت‌های سری‌آ واکنش نشان داد. او گفت که وضعیت آسیب‌دیدگی دیبالا امیدوارکننده نیست.

به گزارش سادس و به نقل از مدیاست، رم با پیروزی قاطعی که برابر کالیاری به دست آورد از بحران خارج شد.

جالوروسی که روزهای تلخی را تجربه می‌کرد در دیدار برابر کالیاری با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا مورینیو از بحران خارج شد.

مهمترین صحنه بازی آسیب‌دیدگی دیبالا بود که با چشمانی اشک‌بار در نیمه نخست از زمین خارج شد.

مورینیو درباره آسیب‌دیدگی دیبالا گفت: من با بازیکنان تیمم صحبت می‌کنم. دیبالا بعد از آسیب‌دیدگی درباره وضعیت خودش امیدوار نبود و من هم امیدوار نیستم. باید آزمایشات بیشتری صورت گیرد تا وضعیت او به‌صورت نهایی مشخص شود. فعلا که چیزی به‌طور دقیق نمی‌توان گفت.

او درباره عملکرد تیمش در این بازی گفت: پارادس و بوفی صلابت خاصی به تیم دادند. شکست برابر جنوا بسیار عجیب بود. ما آن بازی را بسیار تحلیل کردیم و به این نتیجه رسیدیم که آن یک اتفاق بود و نباید اصلا تکرار شود. ما در  این بازی در ضدحملات اسیر نشدیم و این باعث شد تا استحکام لازم را داشته باشیم.

آقای خاص درباره گمانه‌زنی‌های زیادی که اخیرا درباره اخراج او به گوش رسید، گفت: من هر روز در کنار تیمم هستم. با هم تمرین می‌کنیم و با هم غذا صرف می‌کنیم. ما تنها به یک چیز فکر کردیم و آن، بازی امشب و پیروزی بود. من بچه نیستم و می‌دانم که چه برای خودم می‌خواهم. مثل همیشه آرام هستم و از کسب این پیروزی خوشحال هستم. من اینجا هستم تا به بازیکنان کمک کنم که بهترین نتایج را کسب کنیم.
رم با پیروزی‌ای که در  این بازی به دست آورد ۱۱ امتیازی شد و به رده دهم جدول رده‌بندی سری‌آ صعود کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *