مهم‌ترین بازیکن رُم از نگاه لوکاکو

مهم‌ترین بازیکن رُم از نگاه لوکاکو

لوکاکو از دیبالا به عنوان مهم‌ترین بازیکن رم یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که آسیب‌دیدگی این بازیکن آرژانتینی جدی نباشد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، رم با درخشش روملو لوکاکو توانست در هفته هشتم رقابت‌های سری A با نتیجه ۴ بر یک کالیاری را شکست دهد.

لوکاکو در نخستین فصل حضورش در رم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و در ۸ بازی موفق به زدن ۷ گل برای این تیم شده است.

او درباره درخشش خود در رم، گفت: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم. در تابستان تلاش زیادی از خود نشان دادم. مردم چیزهای زیادی درباره من گفتند اما من فقط تمرین کردم و در زمین جواب آن‌ها را می دهم. از حضور در رم خوشحال هستم و می‌خواهم به این روند ادامه دهم.

لوکاکو درباره آسیب‌دیدگی دیبالا گفت: من خوش‌شانس بوده‌ام که در کنار بازیکنان بزرگی بازی کرده‌ام. دیبالا در رم کمک زیادی به من کرد. امیدوار هستم که هرچه زوتر آسیب‌دیدگی او برطرف شود. او مهم‌ترین بازیکن در رم است.

او درباره ژوزه مورینیو گفت: من بارها گفته‌ام که رابطه خاصی با مورینیو دارم. او خانواده و فرزندان من را می‌شناسد و همیشه به من اعتماد داشته است و من هم البته به او اعتماد کامل دارم. او همواره با من رو راست و قاطع بوده است و این واقعا کمکم کرده است.

رم با پیروزی مقابل کالیاری ۱۱ امتیازی شد تا در رده دهم جدول رده‌بندی  قرار گیرد. میلان با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *