دفاع مقدس در انتظامی و مرزبانی ادامه دارد

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به نقش پلیس های تخصصی و انتظامی کشور در امنیت ایران اسلامی، گفت: انتطامی کشور وظیفه مهمی در تأمین امنیت مرز تا مرکز دارد که ویژه آن مرزبانی است، دفاع مقدس در انتظامی و به ویژه مرزبانی ادامه دارد و می توان به مرزبانان لقب رزمندگان دفاع مقدس را داد.

به گزارش سادس، سردار قاسم رضایی در مراسم تجلیل از خانواده کارکنان ستاد فرماندهی مرزبانی فراجا با تبریک هفته انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهدای مظلوم مرزبانی فراجا با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری “مدظله العالی”، اظهار کرد: آرامشی که امروز در کشور حکفرماست به لطف مجاهدت های شما مرزبانان و سایر همرزمانتان در انتظامی کشور است.

وی با اشاره به دعای امام سجاد(ع) در وصف مرزبانان و جایگاه والای یک مرزبان، افزود: یک مرزبان در نزد مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مردم به عملکرد مرزبانان در حراست و پاسداری از حدود و ثغور ایران اسلامی می بالند و به آن لطف دارند، ما هم افتخار می کنیم همرزم شما مرزبانان هستیم.

این مقام ارشد انتظامی کشور با بیان اینکه شما و خانواده های گرامی افتخارتان این است که همسر مرزبان دارید، ادامه داد: امنیت و آرامش از مرز شروع می شود آن هم در این کشور و نظام مقدس، این آرامش و امنیت آن به پاس فداکاری های مرزبانان و شهدای مظلوم مرزبانی است که جای دارد یاد و خاطره این عزیزان را امشب در این مجلس گرامی داشت.

سردار رضایی با اشاره به نقش پلیس های تخصصی و انتظامی کشور در امنیت ایران اسلامی، گفت: انتطامی کشور وظیفه مهمی در تأمین امنیت مرز تا مرکز دارد که ویژه آن مرزبانی است، دفاع مقدس در انتظامی و به ویژه مرزبانی ادامه دارد و می توان به مرزبانان لقب رزمندگان دفاع مقدس را داد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، در این مراسم با حضور سردار “قاسم رضایی”؛ جانشین فرمانده کل انتظامی و سردار “محمد شرفی”؛ جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و سردار “احمدعلی گودرزی”؛ فرمانده مرزبانی انتظامی از تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان و همکاران متوفی مرزبانی فراجا تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *