سامره: مدیون هواداران استقلالیم/ مس خوب بازی کرد و بد آورد

سامره: مدیون هواداران استقلالیم/ مس خوب بازی کرد و بد آورد

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران پس از برتری ‌آبی‌پوشان مقابل مس رفسنجان درباره مشکلات حضور هواداران در این بازی صحبت کرد.

به گزارش سادس، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه امروز (شنبه) در ورزشگاه شماره دو شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک صفر استقلال به پایان رسید. میثم تیموری، مدافع سابق استقلال تهران، ارسال سعید مهری در دقیقه ۵۲ روی دروازه مس را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا آبی‌ها با گل سه امتیازی او این بازی را پشت سر بگذارند.

علی سامره، سرپرست تیم استقلال تهران، پس از برتری یک بر صفر مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلی صحبت می‌کنم. ما در حق هواداران فوتبال اجحاف می‌کنیم. با شرایطی که به وجود آمده شایسته این هستند که به ورزشگاه بیایند و دو ساعت هیجان خود را تخلیه کنند.

او ادامه داد: متاسفانه یکسری آدم که نمی‌دانم چه کسی به آنها خط می‌دهند، چرا خط می‌دهند و اصلا چنین خطی می‌دهند یکی – دو روز مانده به بازی این بحث را مطرح می‌کنند که بازی با تماشاگر خواهد بود یا نه.

سرپرست استقلال اضافه کرد: اگر قرار به حضور تماشاگران نبود، نباید تا لحظه آخر این فضا را ایجاد می‌کردند. ما مدیون تماشاگران استقلال هستیم. این حق تماشاگران است که بازی تیم مورد علاقه خود را از نزدیک ببینند. امیدوارم شاهد چنین چیزی نباشیم. می‌دانستم امروز مشکل امنیتی نداریم. هواداران خیلی راحت آمدند و حمایت کردند و بازی خیلی خوبی هم شد.

سامره درباره شایعات بر سر حضورش همراه استقلال گفت: بین من و آقا جواد هیچ مشکلی نبود. به هر حال یک مقدار گله و این مسائل درباره سرمربی و مدیریت بود که از سوی هر دو طرف به‌حق بود که در این میان پای من هم به وسط کشیده شد. به هر حال ایراد ندارد ما به دل نمی‌گیریم.

او همچنین درباره عملکرد تیم مس عنوان کرد: مس خوب بازی کرد و بد آورد چون تیم خوب استقلال مقابل آن‌ها بود. تبریک می‌گویم، باید صبر کرد و به آنها وقت داد تا بتوانند در آینده بهتر کار کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *