باور آرتتا به پیروزی تیمش برابر سیتی

باور آرتتا به پیروزی تیمش برابر سیتی

سرمربی آرسنال می‌گوید به توان تیمش برای شکست دادن منچسترسیتی اعتقاد دارد.

به گزارش سادس و به نقل از بی‌ساکر، آرسنال و منچسترسیتی فردا یکشنبه در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. مایکل آرتتا پیش از این دیدار عنوان کرد که آرسنال در این فصل در حال تعقیب عنوان قهرمانی است و  قهرمانی در جام خیریه و پیروزی مقابل منچسترسیتی اعتماد به نفسشان را بیشتر کرده است.

آرسنال از سال ۲۰۱۵ تاکنون منچسترسیتی را در لیگ شکست نداده است اما سرمربی توپچی‌ها گفت که پیروزی ماه اوت آنها در ضربات پنالتی در جام خیریه باعث شده تا به تیمش اعتماد بیشتری داشته باشد.

آرتتا در صحبت‌هایی گفت: قهرمانی در جام خیریه برای ما خیلی مهم بود. پیروزی مقابل منچسترسیتی همیشه اتفاق بزرگی است و خیلی اهمیت دارد. در ابتدای فصل در جام خیریه سیتی را بردیم و این بازی به ما این اعتماد به نفس و باور را می دهد که می توانیم دوباره آنها را شکست دهیم.

آرسنال فصل گذشته بیشتر هفته‌ها در صدر جدول رده بندی لیگ برتر بود اما در آخرین هفته‌ها صدر جدول را از دست داد و سیتی عنوان قهرمانی را به دست آورد. سیتی  پس از ۷ هفته در فصل جدید نیز در صدر قرار دارد. 

به عقب نگاه نمی‌کنیم

سرمربی آرسنال در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود:‌ ما مطمئناً به عقب نگاه نمی‌کنیم  و کاری به این ندارم که در گذشته چه عملکردی برابر سیتی در لیگ برتر داشتیم. یک چیز را به طور قطع می‌دانیم که باید در بهترین حالت خود باشیم تا سیتی را ببریم. ما باید در هر بخشی از زمین در بهترین حالت خود باشیم.  

بوکایو ساکا، بازیکن ۲۲ ساله در دو بازی قبلی توپچی‌ها در لیگ برتر با مصدومیت جزئی روبه‌رو شده بود، با این حال در دیدار با لانس از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و این بار با مصدومیت سنگینی روبه‌رو شد و تنها ۳۴ دقیقه دوام آورد و در نهایت مجبور به ترک زمین شد و به همین خاطر به احتمال زیاد غایب بزرگ دیدار با سیتی است.

ساکا که در هشت بازی اول این فصل چهار گل زده و چهار پاس گل داده است، ستاره اصلی توپچی‌های لندن در این فصل بوده و نبودش در دیدارهای بعد به ضرر لندنی‌هاست. 

آرسنال در لیگ جزیره با ۱۷ امتیاز در رده سوم است و با تیم صدرنشین سیتی تنها یک امتیاز فاصله دارد.

گابریل مارتینلی مهاجم برزیلی و لئاندرو تروسار وینگر بلژیکی به دلیل مصدومیت داربی شمال لندن را از دست دادند و یورین تیمبر و توماس پارتی نیز به دلیل مشکلات بدنی مدت‌هاست از ترکیب دور هستند. در این بین یولیان تیمبر، مدافع ۲۲ساله هلندی آرسنال، که در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان با ۳۸ میلیون یورو از آژاکس خریداری شد، ماه‌ها از میادین دور خواهد بود و چه‌بسا فصل را نیز به طور کامل از دست دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *