پلیس امروز، پلیسی هوشمند در تراز انقلاب اسلامی است

فرمانده فراجا، ماموران پلیس را مجاهدان فی سبیل‌الله در تامین امنیت و آرامش خواند و گفت: پلیس امروز می‌تواند ادعا کند یک پلیس هوشمند در تراز انقلاب اسلامی است و می‌داند کجا مقتدر و کجا مهربان و رئوف باشد.

به گزارش سادس، سردار احمدرضا رادان در مراسم صبحگاه انتظامی کل کشور که صبح امروز و به مناسبت هفته فراجا در مقر مرکزی فراجا برگزار شد، گفت: بی‌شک ثمره اقدامات ماموران پلیس در طول شبانه‌روز و تمام ایام سال از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور و مرکز شهرها و در همه مأموریت‌های پیش رو تامین آسایش و امنیت برای مردم است.

وی به نقش پلیس زن نیز اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس زن نیز به معنای واقعی مجاهد فی‌سبیل‌الله هستند و مانند مردان پلیس مجاهدانه پا به عرصه می‌گذارند و نقش مهمی در اجرای مأموریت‌های پلیس و تامین امنیت و آرامش دارد.

به گفته فرمانده فراجا، برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش، قاچاقچیان، مفسدان ارزی و … باعث شده تا پلیس جمهوری اسلامی را پلیس مهربان اما مقتدر باشد.

وی با اشاره به شعار امسال هفته فراجا یعنی «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» گفت: امسال به معنی واقعی باید در راستای شهروند قانون مدار، پلیس خدمت‌گذار قدم برداریم تا بتوانیم پلیس در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی افزود:امروز پلیسی داریم که در تمامی صحنه‌ها حضور دارد، این پلیس هم در جبهه مقاومت کمک می‌کند و هم در مأموریت‌های داخل کشور؛ هدف این پلیس خدمت است.

فرمانده فراجا همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود خطاب به ماموران پلیس گفت: شما نقش مهمی در تامین امنیت و آرامش مردم دارید و از این بابت بایدخدارا شاکر باشیم، سهم خانواده شما نیز در این توشه سهمی بسیار گران‌بها است که شاید بیش از سهم رزمندگان حوزه امنیت باشد.

وی گفت: امروز از مرزبانان غیور گرفته تا فرماندهان و پرسنل مقتدر یگان ویژه تا یگان انتظامی در پیشگیری، راهنمایی و رانندگی، مبارزه با مواد مخدر قاچاق کالا و هوافراجای جمهوری اسلامی ایران در راستای برقراری امنیت قدم بر می‌دارند.

وی افزود: همه اقدامات ماموران پلیس در راستای انجام ماموریت‌های خود به سمت اقتداری توام با مهربانی پیش می‌رود اقداماتی که منشاء آن قانون است، اما لرزه بر اندام قانون شکنان خواهد انداخت.

رادان گفت: پلیس امروز می‌تواند ادعا کند یک پلیس هوشمند در تراز انقلاب اسلامی است. پلیس که می‌داند کجا مقتدر باشد و کجا مهربان و رئوف باشد؛ پلیس در برابر مردم خاشع و در برابر هنجارشکنان قوی و مقتدار است.

رادان با اشاره به اقدامات پلیس در ماموریت اربعین  حسینی ۱۴۰۲ گفت: این اقدامات باعث تحسین مردم و رهبری معظم شد.

در مراسم صبحگاه امروز سردار محمد شرفی – جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، سردار سید کمال هادیانفر – رئیس پلیس راهور، سردار ایرج کاکاوند – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، سردار احمد علی گودرزی – فرمانده مرزبانی فراجا، سردار حسین رحیمی – رئیس پلیس امنیت اقتصادی، سردار حسن کرمی – فرمانده یگان‌های ویژه، سردار سید تیمور حسینی – جانشین رئیس پلیس راهور، سردار محمد قنبری – رئیس پلیس آگاهی، سردار وحید مجید – رئیس پلیس فتا، سردار عباسعلی محمدیان – رئیس پلیس پایتخت، سردار مجید کریمی – رئیس پلیس بین الملل، سردار بنی اسد – رئیس پلیس پیشگیری فراجا و دیگر فرماندهان فراجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *