واکنش ملی‌پوشان والیبال ایران به شکست برابر ایتالیا

واکنش ملی‌پوشان والیبال ایران به شکست برابر ایتالیا

دو ملی‌پوش والیبال ایران درباره دلایل شکست مقابل ایتالیا سخن گفتند.

به گزارش سادس، تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت ۲۰ جمعه (۱۴ مهر) به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه ۳ بر ۰ شکست خورد.  

در پایان این دیدار دو ملی‌پوش ایران به اشتباهات ایران مقابل ایتالیا اشاره کردند و آن را دلیل شکست برابر این تیم دانستند.  

جواد کریمی: جنگیدیم اما اشتباهاتی داشتیم

جواد کریمی، پاسور تیم ملی بعد از شکست برابر ایتالیا گفت: بازی برابر قهرمان جهان کار آسانی برای ما نبود و بازیکنان از اول با هدف ارائه یک بازی خوب به میدان آمدند که همراه با نتیجه باشد.

او ادامه داد: خیلی خوب جنگیدیم اما در لحظاتی از بازی مرتکب اشتباهاتی شدیم که شاید یکی از دلایل آن کم تجربگی ما بود. نتیجه دلخواه را کسب نکردیم اما امیدوارم در بازی بعدی شرایط تغییر کند.

پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار برابر برزیل گفت: قطعا بازی برابر برزیل دشوار است اما تیم ایران تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که بهترین نتیجه را رقم بزند.

امیرحسین اسفندیار: اشتباهات بزرگی داشتیم

امیرحسین اسفندیار، دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی بعد از این شکست گفت: بازی خیلی نزدیکی بود  و ما در امتیازات ۲۰ به بالا اشتباهات بزرگی انجام دادیم؛ در حالی که در این امتیازها جای هیچگونه اشتباهی وجود ندارد.

او در ادامه افزود: همه بازیکنان از جمله خودم مرتکب اشتباه شدیم و نتیجه این اشتباهات شکست بود. می‌توانستیم حداقل در دو ست پیروز شویم و اگر بهتر بازی می‌کردیم حتی ممکن بود در کل مسابقه پیروز شویم اما متاسفانه نشد؛ با این حال بازیکنان عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند.  

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *